Zgłoś do moderacji!Oceń to!Dodaj do zakładek

2010' Renault Megane

18,000zł
2010' Renault Megane photo #1
2010' Renault Megane photo #2
2010' Renault Megane photo #3
2010' Renault Megane photo #4
2010' Renault Megane photo #5
2010' Renault Megane photo #6
6 zdjęć
Skończone
11 miesięcy, 2 tygodnie temu
Nadwozie: Coupe
Wiek: 13 lat
Przebieg: 159626 km
Pojemność: 1397 cm3
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Kolor nadwozia: Szary

Auto w super stanie wizualnym i technicznym, ale z usterką silnika (opis na dole):
- Auto z salonu - pierwszy właściciel i jedyny kierowca od nowości
- Dynamiczny silnik z turbodoładowaniem (130 KM)
- Bardzo dobrze wyposażona wersja Dynamique (karta Renault Hands Free, radio z Bluetooth i systemem głośnomówiącym, czujniki cofania, elektrycznie składane lusterka, aluminiowe felgi, koło zapasowe)
- Z zewnątrz prawie idealny stan - jedynie na masce są ślady po kamykach
- Zadbane wnętrze, bez śladów zużycia
- Niski przebieg - 159 tyś. km (potwierdzone m.in. fakturami z ASO)
- Serwisowany w ASO Renault Dyszkiewicz - ostatni przegląd w listopadzie 2022 r. (wszystkie faktury od nowości do wglądu)
- Przegląd techniczny ważny do lipca 2023r.
- Na samochodzie założone są opony letnie Goodyear EfficientGrip, a dodawany zimowy komplet to opony Continental Wintercontact TS
W ostatnim czasie poza wszystkimi płynami i filtrami wymienione zostały:
- chłodnica (01.2023)
- akumulator (11.2022)
- końcówki drążków kierowniczych (przy 159 tys. km)
- klocki hamulcowe
- sprzęgło i koło dwumasowe (przy 145 tys. km)
- sprężyny amortyzatorów tylnych (przy 140 tys. km)
Cena brutto: 20 500 zł (16 666 zł netto + 23% VAT)
- auto sprzedaję na fakturę z 23% VAT, więc osoby kupujące na firmę będą mogły odliczyć zapłacony VAT
Opis usterki:
Podczas dłuższej jazdy widać ubytki płynu chłodniczego. Wymiana chłodnicy i odpowietrzenie układu nie rozwiązały problemu, więc według dwóch serwisów przyczyna leży po stronie uszkodzonej uszczelki pod głowicą (popularna usterka w tej wersji silnika). Wymagane jest wykonania szlifu głowicy i wymiana uszczelki pod głowicą. Jako że od pewnego czasu jest to mój drugi samochód oraz ze względów finansowych preferuję sprzedać go taniej w obecnym stanie niż naprawiać we własnym zakresie. Dzięki temu nabywca może samemu zdecydować gdzie naprawi tę usterkę. Poza tym auto jest mechanicznie w pełni sprawne i jeździ.

Support Ukraine