2004' Subaru Impreza Sw 2.0 Wrx 4X4 photo #1
2004' Subaru Impreza Sw 2.0 Wrx 4X4 photo #2
2004' Subaru Impreza Sw 2.0 Wrx 4X4 photo #3
2004' Subaru Impreza Sw 2.0 Wrx 4X4 photo #4
2004' Subaru Impreza Sw 2.0 Wrx 4X4 photo #5
2004' Subaru Impreza Sw 2.0 Wrx 4X4 photo #6
6 zdjęć

2004' Subaru Impreza Sw 2.0 Wrx 4X4

Zgłoś do moderacji!Oceń to!Dodaj do zakładek
36,000zł
Opublikowano 20 października 2024ID: rtvvau

Information from the owner

Nadwozie: Wagon
Wiek: 20 lat
Przebieg: 176000 km
Pojemność: 1994 cm3
Skrzynia biegów: Manualna
Kolor nadwozia: Srebrny
Zewnętrzne: Nowe opony, Spoiler

Komentarze sprzedawcy na temat 2004' Subaru Impreza Sw 2.0 Wrx 4X4

Witam wszystkich,Mam na sprzedaż moją Subaru Imprezę WRX BugEye Wagon z 2004 r. Zakupione w 2019 r. od pracownika Subaru Łomianki, gdzie było kompletnie naprawione mechanicznie oraz polakierowane w całości lakierem o kodzie Peugeot EZR. Od 2019 r. auto nie widziało deszczu a tym bardziej zimy - to nie jest moje daily. Poza sezonem stoi w ciepłym garażu, jest tylko przepalane, zabierane na krótkie suche wycieczki. Jeździ wyłącznie na paliwie Shell V- Power 100, zawsze na oleju Motul 300 V Racing 5W30, wymiany co 7-9 tysięcy kilometrów.Blacharsko jest bardzo dobrze, to nie jest żaden durszlak, w szczególności jak na standardy Subaru.Subarka jest w świetnym stanie mechanicznym, nie ma jakichkolwiek problemów.Prowadzi się sztywno, klei się drogi i nie wydaje żadnych dziwnych dźwięków z podzespołów. Tylna kanapa oraz boczki w drzwiach zostały wymontowane, ale dołączam je do auta.Dołączam książeczkę serwisową.Poniżej specyfikacja auta:- Koła Japan Racing Wheels JR5 17- Opony RGC 02TD 225/45/R17- Piasty 5x100- Hamulce przód czterotłoczek oryginalny WRX tarcze nacinane, hamulce tył oryginalne WRX tarcze z otworami- Amortyzatory Sachs- Sprężyny Eibach- Dokładka zderzaka przód oryginał JDM- Tylny spoiler pod szybą oryginał JDM- Olej Motul 300 V racing 5 W 30- Prześwitująca obudowa rozrządu- Korek ze wskaźnikiem temperatury- Wzmocnione tuningowane rury dopływu i odpływu chłodnicy Mischmoto- Rozpórki Staffa przód i tył- Osłona tylnego dyferencjału ProDrive- Modyfikowany układ wydechowy, bez katalizatora, środkowy tłumik przelotowy MagnaFlow, tłumik końcowy to oryginalny Supersprint, cały podwójnie owinięty bandażem termicznym od turbiny- Dodatkowe zegary Prog Engineering: doładowanie, EGT, ciśnienie oleju oraz jego temperatura- Wszędzie w zawieszeniu śruby mimośrodowe (gdzie tylko możliwe)- Tylny stabilizator STI + metalowe łączniki- Kierownica oryginalna Momo- Oryginalne siedzenia WRX- Klimatyzacja- Oryginalne radio- Elektryczne szyby oraz szyberdach- Skrzynia biegów 5MT z dodanym short shifterem- Stały, symetryczny napęd na cztery koła- Dach auta oklejony czarną folią- Przyciemniane tylne szyby- Oryginalny, odłączany hak holowniczy- Soczewkowe przednie lampy- Grill JDM wraz ze znaczkiem- Elastyczne końcówki przewodów hamulcowych Bridgestone podwójnie oplatane- Zegary oryginalne STIJak zapewne widać po specyfikacji, władowałem w nią masę czasu i pieniędzy. Nie żałuję ani złotówki, ale sprzedaję z bólem serca, ponieważ sytuacja życiowa tego wymaga. Jeśli chodzi o cenę, uważam że jest adekwatna do rzeczywistej wartości, ale zapraszam do negocjacji. W razie czego, mogę wysłać dodatkowe zdjęcia, ale to nie takie proste będąc ciągle w rozjazdach.Zapraszam do kontaktu, dzięki.

Support Ukraine