Mam na sprzedaż volvo xc60 I generacji 2010 rok zakupiony w ASO Polska. Samochód wyposażony w bardzo solidny silnik 2.4 D5 175KM oraz automatyczną skrzynię biegów. Napę FWD - co zapewnia oszczędność paliwa oraz brak problemów w zakresie serwisowania mechanizmu Haldex. Przez najwyższy prześwit w klasie SUV i tak drobne przeszkody terenowe nie stanowią problemu a auta tej klasy trudno traktować jako offroadowe wyprawówki.
Jestem drugim użytkownikiem, zakupiony przeze mnie w Polsce w 2013 roku z przebiegiem 37.000 km.
Samochód jest na biężąco serwisowany - wyłącznie w V-tech Wrocław Długołęka ( wcześniej V-tech Byków ) - w mojej ocenie najlepsi fachowcy od Volvo na Dolnymm Śląsku. W trakcie eksploatacji interwały zmian oleju ponizej oficjalnego programu serwisowego, dodatkowo poza harmonogramem - wykonywano dynamiczne wymiany oleju w automatycznej skrzyni biegów. Pojazd był środkiem trwałym w mojej jednoosobowej działalności co sprawiało ze nie musiałem oszczędzać na kosztach regularnego serwisowania.
Samochód jest w najwyższym w zakresie dopłaty dostępnym lakierze - perłowym - cosmic white.
W zakresie dużych prac mechanicznych - w ciągu ostatnich 30.000-50.000 km regeneracja turbiny w V-tech oraz regeneracja DPF, wymiana akumulatora, wymiana uszczelnienia przedniej szyby, tarcze i klocki przód i tył.
Z mojej perspektywy jest to egzemplarz zadbany mechanicznie.
W zakresie wnętrza - w związku - wymieniono gałkę i kierownicę na r-design - czarne są łatwiejsze do pielęgnacji. Przed wystawieniem ogłoszenia wnętrze - fotele - zostały wyprane. Wymieniono też tapicerkę wnetrza na taką z rocznika 2012 ( roczniki 2009-2011 posiadały wadę i półskóra pękała ).
W zakresie blacharskim - pojazd ma pojedyncze rysy, odpryski lakieru wynikające z konieczności parkowania w przestrzeniach publicznych. W przeszłości kilka elementów blacharskich było lakierowanych w związku ze szkodami parkingowymi.
Dwukrotnie nieco naprawy blacharskie z OC sprawcy zrobione w V-Motors Brucknera - raz najechanie na przód pojazdu przez cofający radiowóz (wymiana przedniego zderzaka ) oraz najechanie na tył zatrzymanego pojazdu przez ruszający za wcześnie pojazd (wymiana zderzaka tył ) - oba te zdarzenia przy minimalnych prędkościach - posiadam faktury dokumentujące zakres prac. Były też lakierowane drzwi po rysie gwoździem przez życzliwego przechodnia.
Nie było zdarzenia które wymagałoby wymiany airbag, napinaczy pasów, uszkodzenia elementów konstrukcyjnych pojazdu - stąd informacja o bezwypadkowości - bo ciężko mi to kwalifikować te zdarzenia jako wypadek.
Samochód przez wiele lat był eksploatowany na codzienne dojazdy do pracy - trasa autostradą a4 z Wrocławia do szpitala w Złotoryi ( ok. 200 km dziennie - jazda zwykle na tempomacie z przeciętną prędkością ).
W zakresie wyposażenia - jest dwustrefowa klimatyzacja, czujniki parkowania tył, 4x elektryczne szyby, Front Assist - hamowanie przed przeszkodą, fabryczne radio CD z MP3, skrzynia automatyczna z możliwością zmiany ręcznej, sterowanie radiem z kierownicy, tempomat, komputer pokładowy, kanapa tylna składana, dzielona 40/20/40, roleta bagażnika, elektryczna klapa bagażnika, składane lusterka, światła bi-xenon oraz postojowe led, czujnik deszczu, regulowana kolumna kierownicza, fotele z regulacją podparcia lędźwiowego, dwa fabryczne zestawy dywaników - gumowe i materiałowe, zestaw narzędzi w bagażniku- fabryczny lewarek, klucze. Posiadam też fabryczną kierownicę z przyciskami gdyby ktoś chciał wrócić do jasnej.
Od 2 lat samochód jest drugim moim samochodem - ostatnio używany weekendowo - garażowany.
Obecnie na oponach zimowych, przygotowany do bieżącego sezonu.
Posiadam regularnie wypełnianą książkę serwisową, dwa kluczyki. Przegląd ważny do września 2023.