Do napędu Hondy HR-V Sport posłużył 1,5-litrowy turbodoładowany silnik zaczerpnięty z Civica i modelu CR-V. Czterocylindrowy motor generuje moc 182 KM i maksymalny moment obrotowy 220 (dla bezstopniowej przekładni CVT) lub 240 Nm (dla sześciobiegowej przekładni automatycznej).
Usportowiony crossover
Honda HR-V Sport otrzymała nieco przeprojektowane zawieszenie z aktywnymi stabilizatorami. Zmieniono również przełożenie układu kierowniczego, co ma wpłynąć na bardziej sportowe odczucia podczas jazdy.
Nie zabrakło również zmian wizualnych. Auto posiada zmienione zderzaki, czarne aluminiowe felgi o średnicy 18 cali, oraz czarne lusterka i osłonę chłodnicy. Oświetlenie, zarówno z przodu jak i z tyłu, wykonano w pełnej technologii LED. W środku pojawiły się podgrzewane fotele obszyte czarno-czerwoną tapicerką (skórzaną lub z alcantary). Do wnętrza trafił też system multimedialny z nawigacją.
Honda HR-V Sport w wersji z manualną skrzynią biegów będzie kosztowała 111 400 zł. Do przekładni bezstopniowej trzeba będzie dopłacić 5 tys. zł.