Można już zamawiać nowego Jeepa Grand Cherokee 4xe Plug in Hybrid. Znamy polskie ceny

2 lata, 5 miesięcy temu - 26 maja 2022, Auto Świat
2022 Jeep Grand Cherokee
2022 Jeep Grand Cherokee
Polscy dilerzy Jeepa rozpoczęli przyjmowanie zamówień na najnowszego Grand Cherokee.

Długo oczekiwana nowość trafia do Polski z dwoma rodzajami napędu na cztery koła, pneumatycznym zawieszeniem i pierwszym w historii modelu hybrydowym napędem plug-in. Poznaliśmy polski cennik.

Nowy Jeep Grand Cherokee wreszcie wjeżdża do Polski. Długo oczekiwany luksusowy model tej marki trafia do naszego kraju aż w czterech wersjach wyposażenia i dwóch odmianach napędu na wszystkie koła. Dla potencjalnych nabywców oznacza to tyle, że muszą przygotować się na wydatek niemal 380 tys. zł, by zacząć przygodę z ogromnym amerykańskim samochodem terenowym z hybrydowym napędem plug-in o łącznej mocy 380 KM i 637 Nm momentu obrotowego.

Nowy Jeep Grand Cherokee - polski cennik

Niemal 380 tys. zł starczy na podstawową odmianę Limited z napędem Quadra-Trac i 8-stopniowym automatem. Na wyposażenie nie ma co narzekać, gdyż Jeep nie poskąpił na licznych układach wspomagających kierowcę. W standardzie m.in. hamowanie awaryjne z wykrywaniem pieszych i rowerzystów, ostrzeganie przed najechaniem na poprzedzający pojazd, rozpoznawanie znaków drogowych, monitorowanie martwego pola, wykrywanie zmęczenia kierowcy czy ochrona przed kolizją na skrzyżowaniu z ruchem poprzecznym. Próżno jednak liczyć na takie dodatki jak układ jazdy nocnej Night Vision z wykrywaniem pieszych i zwierząt, pneumatyczne zawieszenie czy elektronicznie sterowanie tylnego mechanizmu różnicowego i dodatkowe osłony pod silnikiem, skrzynią biegów i zbiornikiem paliwa.

Najbogatszy Jeep Grand Cherokee - drewno i HUD
Na drugim końcu skali jest najbogatsza odmiana Jeep Grand Cherokee Summit Reserve, którą wyceniono na 460 tys. zł. W niej znajdziemy takie dodatki jak asystent jazdy po autostradzie, układ jazdy nocnej Night Vision, asystent parkowania równoległego i prostopadłego z funkcją wyjazdu z miejsca postojowego, srebrne relingi, perforowaną tapicerkę skórzaną Palermo, ekran HUD, przednie fotele z funkcją masażu pleców, elektrycznie regulowany fotel kierowcy w 16 płaszczyznach, dwustronną wykładzinę bagażnika, maty podłogowe premium, podświetlane nakładki progowe czy kierownicę wykończoną częściowo drewnem i felgi 21-calowe.

Zależnie od wersji wyposażenia można wybrać napęd na wszystkie koła Quadra-Trac (Limited i Overland) lub Quadra-Drive II (Trailhawk i Summit Reserve). W obu dostępny jest układ kontroli rozdziału momentu obrotowego (nawet do 100 proc. mocy na jedną oś). Ale tylko w Quadra-Drive II występuje sterowany elektronicznie tylny mechanizm różnicowy (eLSD) a układ hamulcowy nie jest potrzebny do rozdziału mocy. W praktyce Quadra-Trac wystarczy w codziennym użytkowaniu. Do droższego napędu warto dopłacić w przypadku, gdy nie stronimy od kiepskich szlaków i odrobiny prawdziwego off-road.

Nowy Jeep Grand Cherokee - opcje nawet za ponad 21 tys. zł
Bez względu na wersję nie zabrakło dodatkowo płatnych opcji. Na liście dodatków znalazły się m.in. dwuczęściowy dach panoramiczny (10,4 tys. zł dopłaty), kabel do ładowania (1,5 tys. zł), ładowarka Wallbox (2,3 tys. zł), pakiet multimediów z ekranami 10,1” dla pasażerów z tyłu (12,8 tys. zł) i ekranem 10” dla pasażera z przodu (8,7 tys. zł). Zadbano także o pakiety, z których najdroższy wyceniono na 21,4 tys. zł. Tyle trzeba przeznaczyć na ekran HUD, zestaw kamer 360 st. i pakiet nocny Night Vision.

Nowy Jeep Grand Cherokee oferowany jest z różnymi produktami finansowymi. Do wyboru kredyt, leasing i wynajem długoterminowy. W przypadku kredytu można wymienić samochód na nowy po dwóch latach. W opcji wynajmu Smart Renting wymiana jest możliwa już po roku.

Support Ukraine