Nowa Honda CR-V - tanio nie jest, ale nigdy nie było

6 lat, 3 miesiące temu - 4 września 2018, Auto Świat
Nowa Honda CR-V - tanio nie jest, ale nigdy nie było
Polscy dealerzy Hondy rozpoczęli przyjmowanie zamówień na piątą generację modelu CR-V, która wprowadza wiele nowego. Auto ma bogate wyposażenie, ale nie kusi atrakcyjnymi cenami.

Honda CR-V nie będzie już oferowana z silnikiem Diesla, a jednostka benzynowa została wyposażona w turbodoładowanie! Stosowany przez wiele lat silnik 2.0 VTEC został zastąpiony przez mniejszy, ale i mocniejszy motor 1.5 Turbo, znany już z modelu Civic. W SUV-ie występuje on w dwóch poziomach mocy: 173 i 193 KM (odpowiednio: 220 i 243 Nm).

CR-V w słabszej wersji ma ręczną skrzynię biegów i napęd na przednie lub wszystkie koła, w mocniejszej – automatyczna skrzynia (CVT) i napęd 4x4 należą do wyposażenia seryjnego. Auto przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 10,0-9,3 s. W 2019 roku do gamy modelowej zostanie wprowadzony wariant z napędem hybrydowym.

Piąta generacja popularnego SUV-a Hondy po raz pierwszy jest dostępna w wersji siedmiomiejscowej. Więcej miejsca w kabinie osiągnięto poprzez zwiększenie rozstawu osi – z 2630 do 2662 mm. Dwa dodatkowe fotele, chowane w podłodze bagażnika, wymagają dopłaty w wysokości 7000 zł (dla wybranych wersji wyposażenia).

Do wyboru jest aż pięć poziomów wyposażenia. Należy przyznać, że już bazowy Comfort jest dosyć bogaty. Auto ma m.in. automatyczną klimatyzację, reflektory LED, elektrycznie sterowane wszystkie szyby i lusterka boczne, podgrzewane fotele przednie, radioodtwarzacz z pięciocalowym ekranem i sterowaniem z kierownicy, wejście USB, Bluetooth, systemy bezpieczeństwa Honda Sensing (ostrzeganie przed kolizją, utrzymywanie na pasie ruchu, ogranicznik prędkości, adaptacyjny tempomat, rozpoznawanie znaków drogowych), system stop/start, dojazdowe koło zapasowe i 17-calowe felgi aluminiowe.

Support Ukraine