Honda Civic X powstała na nowej płycie podłogowej. Nadwozie Civica jest szersze, dłuższe i niższe od modelu poprzedniej generacji. Uzupełnieniem całości jest agresywny przedni pas nadwozia, z którym komponują się wydatne nadkola oraz wyprofilowane wloty powietrza z przodu i z tyłu.
Wnętrze wyróżnia się prostym designem. Opracowany przez Hondę system informacji, rozrywki i łączności Connect 2 drugiej generacji oferuje integrację z Apple CarPlay i Android Auto.
Samochód będzie występował z dwoma nowymi, doładowanymi silnikami benzynowymi. Bazową wersją będzie 3-cylindrowa jednostka o pojemności 1.0 i mocy 129 KM. Przewidziano także 182-konny silnik 1.5 l.
Podstawowe wyposażenie obejmuje m.in. tempomat adaptacyjny ACC, system ostrzegania przed kolizją oraz system utrzymujący odległość między pojazdami. Podstawowy wariant wyposażono również w światła do jazdy dziennej LED, spryskiwacze reflektorów i system Start/Stop.
W salonach można jeszcze kupować IX generację Hondy Civic. Cena podstawowa to 62 400 zł za odmianę 1.4 i-VTEC, natomiast auto z motorem 1.8 i-VTEC kosztuje od 67 800 zł. Dla porównania Ford Focus w podstawowej wersji z benzynowym silnikiem 1,6 l 85 KM to wydatek od 65 090 zł.
Honda Civic X
Podstawowe wyposażenie obejmuje m.in. tempomat adaptacyjny ACC system ostrzegania przed kolizją oraz system utrzymujący odległość między pojazdami. Podstawowy wariant wyposażono również w światła do jazdy dziennej LED, spryskiwacze reflektorów i system Start/Stop.
Podobne wiadomości