Witam. Posiadam na sprzedaż Audi a4 b6 z silnikiem 1.8t oraz napędem na 4 koła Quattro i 5-cio biegową skrzynią biegów. W środku czarne skórzane podgrzewane fotele, navi, nagłośnienie BOSE, tempomat, kolorowy fis, 2-strefowa klimatyzacja, zmieniarka CD itp. Samochód seryjnie legitymował się mocą 150km, obecnie autko ma około 187km (liczone z przepływu, nie hamowane). Samochód posiadam od dwóch lat, +/- 50 tyś km, w tym czasie zaszło w nim wiele zmian oraz dokupionych zostało wiele części - nie ze względu na awarię lecz z powodu fanaberii właściciela :) Olej wraz z filtrami zmieniany co 10-12 tyś km - najpierw Motul, później Ravenol, teraz znów Motul - każdorazowo przy wymianie robiona płukanka, dodatkowo 3 razy dolany ceramizer firmy ceramizer. Auto nigdy nie upalane, ani razu nie "dostało" na zimnym. Modyfikacje oraz inwestycje jakie przeszedł samochód za mojej kadencji: - regeneracja turbosprężarki (+/- rok temu) - wycięty tłumik środkowy i końcowy - aktualnie przelot z silencerami (seryjne puszki dorzucam) - katalizator zastąpiony DP (katalizator dorzucam) - usunięta programowo druga sonda oraz układ sai +kombi - wymieniona kompletna odma (dorzucam drugi sprawny ezektor) - nowy przepływomierz BOSCH - nowe palniki ksenonów - nowe zawieszenie gwintowane TA Technix (dorzucam w pełni sprawne seryjne zawieszenie) - swap hamulców z przodu na 320 mm - półroczne - intercooler centralny FMIC - nowe świece zapłonowe NGK PRF6Q - instalacja LPG STAG z zapasem do 230 km - montaż 09.2018 - wymieniony olej w skrzyni biegów (Ravenol) oraz w tylnym dyferencjale (Ravenol) - DV zmienione na blow-off hybrydowy od Properfecta (seryjny DV dorzucam) - lewarek zmiany biegów zmieniony na short shifter (seryjny lewarek dorzucam) - pops&bangs od 3 tyś obrotów - wskaźniki na słupku (ciśnienie doładowania, ciśnienie oleju, temperatura oleju) I wiele innych rzeczy większych lub mniejszych, o których aktualnie nie pamiętam (czujniki itp.) W związku z tym iż auto ma 19 lat nie obędzie się bez wad, blacharsko do zrobienia przedni lewy błotnik - delikatna rdza na rancie oraz tylna klapa - wgniecenie, dodatkowo parę rys parkingowych oraz odprysków od kamieni na masce. Poza błotnikiem auto nie nosi śladów korozji. Przetwornica w prawej lampie niedomaga, przez do ksenon mruga. Klimatyzacja działa i chłodzi jak lodówka, lecz wyłącza się w niewiadomych okolicznościach (czasami po 2 km, czasami po 400km jazdy). W środku parę przycisków jest wytartych oraz widoczne jest małe przetarcie na fotelu kierowcy od wsiadania. Auto posiada ubezpieczenie do 26.08.2020, przegląd również. Podana cena oczywiście podlega racjonalnej negocjacji :) W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt telefoniczny. Zachęcam do kupna.