Zgłoś do moderacji!Oceń to!Dodaj do zakładek

2006' Alfa Romeo 159

15,499zł
2006' Alfa Romeo 159 photo #1
2006' Alfa Romeo 159 photo #2
2006' Alfa Romeo 159 photo #3
2006' Alfa Romeo 159 photo #4
2006' Alfa Romeo 159 photo #5
2006' Alfa Romeo 159 photo #6
6 zdjęć
Skończone
1 rok, 7 miesięcy temu
Nadwozie: Sedan
Wiek: 16 lat
Przebieg: 247000 km
Pojemność: 2387 cm3
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
Kolor nadwozia: Czarny

Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2006r. przebieg 247 tys. km

Samochód w moim posiadaniu od 4 lat.

Moc samochodu podniesiona z seryjnego 200km/400nm do 240km/500nm.

felgi 19 cali - 3000~ zł

opony 235/40/19

sprężyny eibach prokit - 800~ zł

radio 2 DIN Android (Yanosik, Google Maps, Youtube, połączenie OBDII itd.) - 1500~ zł

czarna skórzana tapicerka

przyciemniane szyby

nawigacja

bluetooth

komputer pokładowy

światła biksenon

czujniki parkowania tył i przód

klimatyzacja dwustrefowa

kierownica wielofunkcyjna

tempomat

wejście usb

dwa komplety alufelg

Głowica wymieniona 3 lata temu, od razu po tym w raz z podniesieniem mocy samochód ma usunięty oraz wyprogramowany filtr DPF ("puszka jest"), w tym modelu silnika to właśnie głównie przez umiejscowienie i wysokie temperatury osiągane przez filtr DPF głowica pęka. Olej wymieniany maksymalnie co 10 tys. km, zalewany olejem Castrol 5w30. Turbosprężarka została zregenerowana 8 miesięcy temu, gwarancja naklejona na turbinie. Nowe panewki wymienione 25 tys km temu. Na ten moment z najważniejszych rzeczy do zrobienia jest prawdopodobnie uszczelka pod głowicą, ponieważ jest zbyt duże ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym. Na korku wlewu oleju nie ma "masła", nie przybywa poziom oleju, a sam samochód można odpalić oraz trzyma swoją moc. Do samochodu posiadam również felgi wraz z oponami na zimę 17 cali. (250 km od miejsca zamieszkania, a więc moge dosłać) Z racji wieku oraz tego, że auto nie jest nowe widoczne jakieś ryski, odpryski itd. aczkolwiek 1.5 roku temu robiona była 3 etapowa korekta lakieru. Klimatyzacja sprawna, nabita. Rok temu w pełni zregenerowany alternator. Pęknięcie szyby czołowej przy prawym słupku. Jeździłem z taką przez 2 lata, pękła podczas szybkiej zmiany temperatury (upał/grad). Wolałem nie zmieniać, aby przy chociażby sprzedaży nikt nie uważał, że stało się to podczas jakiegoś wypadku. Istnieje możliwość opuszczenia na wymianę szyby lub sama jej wymiana. Przydałoby się również wymienić rolkę napinacza, ponieważ po odpaleniu słychać przez kilkanaście sekund popiskiwanie (koszt rolki 50 zł). Delikatnie słychać lewy, przedni wahacz, jedynie przy wjazdach na progi zwalniające podczas jazdy i na dołkach nie.

Dla osób które chcą sprawdzić auto podaje potrzebne dane:

VIN : ZAR93900007022435

NUMER REJESTRACYJNY : TSZ 46554

DATA PIERWSZEJ REJESTRACJI: 05.12.2006

Cena samochodu została obniżona z racji tego, że trzeba wymienić uszczelkę pod głowicą (koszt zależnie od warsztatu około 1500-2200 zł), a opuszczone z ceny 4000 zł więc proszę nie pytać ile jeszcze opuszczę na tę usterkę, oraz nie dzwonić z propozycjami typu "daje 12 tys.", jeśli już to tylko rozsądna i "kosmetyczna" negocjacja najlepiej na miejscu. Jeśli ogłoszenie widnieje to znaczy, że samochód jest dalej do sprzedaży.

Support Ukraine