2008' Dacia Logan photo #1
2008' Dacia Logan photo #2
2008' Dacia Logan photo #3
2008' Dacia Logan photo #4
2008' Dacia Logan photo #5
2008' Dacia Logan photo #6
6 zdjęć

2008' Dacia Logan

Zgłoś do moderacji!Oceń to!Dodaj do zakładek
13,000zł
Opublikowano 8 lipca 2023ID: aNM908
Skończone
1 rok, 4 miesiące temu

Information from the owner

Nadwozie: Minivan
Wiek: 15 lat
Przebieg: 233000 km
Pojemność: 1598 cm3
Skrzynia biegów: Manualna
Kolor nadwozia: Niebieski

Komentarze sprzedawcy na temat 2008' Dacia Logan

Witam
Auto użytkuję od 10 lat. Auto cały czas garażowane (dom i praca).
Więcej zdjęć mogę przesłać w wiadomości. Zapraszam do kontaktu.
Samochód regularnie serwisowany. Jeżdżę nim na co dzień.
Ma wymieniony akumulator na VARTA, tarcze i klocki hamulcowe, tłumiki, oczyszczone bębny i nowe szczęki, nowe całe zawieszenie, wymieniony płyn chłodniczy Preston (z płukaniem układu), płyn hydrauliczny w układzie kierowniczym, płyn hamulcowy, olej w skrzyni biegów. Cewka BERU, przewody zapłonowe NGK, świece irydowe NGK. Sprzęgło kpl VALEO. Nowe filtry oleju i kabinowy węglowy Renault. Filtr bawełniany powietrza silnika umyty :)
Olej silnikowy z filtrem wymieniam co 8-10 tys km.
Ostatnio wymieniony lewy kpl wachacz TRW ze względu na lekkie luzy oraz końcówka drążka.
Mam dodatkowo sporo części do LPG.
Chcesz sprawnie przewieźć 7 osób lub dużą objętość bagaży, towaru i to bardzo tanio?
To auto dla Ciebie!
Dacia Logan MCV najwyższa wersja Laureate z dodatkami, siedmioosobowa (trzeci rząd nowe fotele Dacia Lodgy), hak , LPG - do wymiany lub legalizacji butla koszt 500zł, relingi (w zestawie dodatkowo oryginalne belki Dacia) Oczywiście drzwi jest 6, ale podczas wystawiania nie ma takiej opcji :)
Wpisy do Karty Pojazdu i Dowodu Rejestracyjnego
Samochód krajowy zakupiony w polskim salonie pod koniec 2008 roku, posiada komplet dokumentów oraz dwa kluczyki.
Zmienione hamulce na tarcze Brembo, płyn na ATE-SL6, klocki na ATE
Zmienione, wzmocnione zawieszenie Sachs + Kayaba gazowe z przodu i z tyłu, podkładki poliuretanowe TEDGUM, dystanse niemieckiej firmy Eibach. Przyciemniane profesjonalnie szyby, oryginalne dywaniki i nakładki na progi Dacia
Czujnik temperatury wydechu,
Radio odtwarzacz JVC 4x50W sinus, cztery dwudrożne głośniki
Białe zegary oryginalne Dacia z czerwonym podświetleniem (zmieniony legalnie cały panel, mam stary w komplecie) przy 189 000 km/118 000 km. Teraz na liczniku jest 162 000 km
Przepustnica wydechu za katalizatorem (większa moc i moment obrotowy oraz bardziej wyraźny rasowy dźwięk), katalizator metalowy fabryczny 100% drożności, tłumiki Asmet. Bez otwartej przepustnicy, rasowy dźwięk silnika powyżej ok. 4000obr/min i przy pełnym otwarciu przepustnicy. Spełnia przy zamkniętej przepustnicy surowe polskie normy głośności.
LPG IV generacji STAG specjalnie dedykowana do tego konkretnie silnika instalacja wraz ze zintegrowanym podgrzewaczem fazy lotnej Lovato.
Kierownica obszyta naturalną skórą.
40000 km temu serce Dacii przeszło odświeżenie , mające na celu podniesienie trwałości i sprawności. Silnik ma wymienione pierścienie, panewki, wyczyszczone cylindry, tłoki,
Głowica ma nowy trwalszy osprzęt, nowe mocniejsze zawory pod LPG, gniazda zaworowe LPG, zmodyfikowana głowica w tym dolot i wylot (porting), zwiększony stopień kompresji (precyzyjne planowanie), komory spalania zmodyfikowane, stalowa uszczelka Elring. Poprawione wszystkie niedoróbki fabryki m.in. w legendarnym warsztacie tuningowym Jacka Chojnackiego „Chojnacki Motor System”. Mam certyfikat. Trwałość taka sama, a nawet wyższa niż jednostki fabrycznej. Zawory regularnie sprawdzane i w razie potrzeby regulowane.
Zmodyfikowany dolot powietrza, oryginalny dedykowany dokładnie do tego silnika filtr stożkowy amerykański powietrza K&N z dwoma kierownicami powietrza, odma osobno filtrowana Simota.
Mam cały kpl fabryczny dodatkowo.
Grodzie komory silnika z obu stron wygłuszone materiałami renomowanej firmy BITMAT, maska silnika również nimi wygłuszona. Fabrycznie te elementy są gołe.
Moc i moment obrotowy zmierzone na hamowni podwoziowej wysokiej klasy Kreator Mocy ok . 110 KM i 150 Nm z bardzo korzystnymi przebiegami. Błyskawiczna reakcja na pedał gazu. Wspaniałe przyspieszenie i elastyczność szczególnie w porównaniu do fabrycznej ospałej dość paliwożernej (po mieście wyjątkowo) jednostki z wieloma niedoróbkami. Silnik otrzymał niedawno dodatkowy mikroprocesor programowalny ,mapa zapłonu i wtrysku, renomowanej firmy do przyspieszania zapłonu na LPG i benzynie o wyższej liczbie oktanowej. System w pełni zintegrowany ze sterownikami fabrycznymi silnika. Nowe wykresy mocy i momentu niebawem. LPG i osobno na benzynie.
Niskie spalanie benzyny i LPG. Niższe spalanie paliwa o ok. 20% od takiego fabrycznego auta.
Do wymiany chłodnica klimatyzacji - jest rozszczelniona, brak czynnika chłodzącego, całość włącznie ze sprężarką w pełni sprawna.
Z modyfikacji tak niewiele osób o tym wie, że większość tych aut nie ma mimo klimatyzacji filtra kabinowego !, ten model po modyfikacji ma miejsce na fabryczny filtr węglowy by Renault.
Widoczne na zdjęciach do ewentualnych zaprawek elementy nadwozia.
Dodatkowy komplet kół oryginalnych 15’ stalowych felg z 4-ma nowymi oponami oryginalnymi kołpakami DACIA

Support Ukraine