Na sprzedaż Fiat Bravo II 1.6 Mjet 120 HP Rocznik 2010 pierwsza rejestracja 2011 rok. Polski salon - Pol-Car poznań. Przebieg 350k Sprzedaję jako uszkodzone, ponieważ: w 2023 zerwała się śruba od napinacza rozrządu i musiałem zrobić remont silnika-są rachunki na 5600 zł-przy okazji porobiłem w aucie wszystko, co w silniku było do zrobienia. Około dwa tygodnie po odbiorze auta od mechanika zaczęła stukać dwumasa-wymieniłem komplet sprzęgła z dwumasą za 3000 zł Tydzień po wymianie sprzęgła rozpadło się ono i zniszczyło skrzynię biegów-Kupiłem nową regenerowaną skrzynię 3000 zł + kolejne koło dwumasowe 2500 zł Miesiąc po odbiorze auta od mechanika podczas ulewy wjechałem w kałużę i silnik zassał wodę przez filtr powietrza - mój zaufany mechanik nie miał terminów. Auto stało u niego prawie miesiąc. Zbliżał się rok szkolny i wożenie dzieci więc kupiłem nowe auto z salonu. Koszt wyczyszczenia silnika z wody wymiana uszkodzonych rzeczy to 2500 zł. Przy okazji wstawiono kilka nowych części. I przetestowano turbinę i wtryski (wszystko ok). Samochód ma nowe tylne zawieszenie. Do zrobienia progi. Klocki i tarcze. Poza tym ładne całoroczne opony Barum Quartaris 5 - zrobiłem na nich może z 10kkm Samochód jeździ, ma moc, spalanie w normie. Coś delikatnie stuka i cichnie podczas jazdy-mechanik mówi, że prawdopodobnie jakiś popychacz zaworu albo dźwigienka (nie wiem). Czasami dymi na biało - możliwe że uszcelka poszła. Pomimo że bardzo to auto lubię już nim nie będę jeździł-wiem, że włożonych pieniędzy nie odzyskam, ale może ktoś da mu drugie życie. Szanuję swoje rzeczy i cięż kobyło mi go spisać na straty dlatego tyle w niego włożyłem prawie 13k w rok. Zdaniem mechanika najlepiej byłoby wstawić nowy słupek-koszt nie większy niż 3k i auto pojeździ jeszcze wiele lat. Zadbany środek-tuż przed ostatnią awarią był prany więc jest czysty i pachnący. Klima sprawna nigdy nie było z nią problemów - chłodzi ładnie. Dla chętnych wygrzebię FV i szczegółową listę wykonanych remontów i częśći. Zapraszam