Zgłoś do moderacji!Oceń to!Dodaj do zakładek

2006' Ford Focus Ver-St

38,000zł
2006' Ford Focus Ver-St photo #1
2006' Ford Focus Ver-St photo #2
2006' Ford Focus Ver-St photo #3
2006' Ford Focus Ver-St photo #4
2006' Ford Focus Ver-St photo #5
5 zdjęć
Skończone
1 rok, 6 miesięcy temu
Wiek: 16 lat
Przebieg: 320000 km
Pojemność: 2522 cm3
Skrzynia biegów: Manualna
Kolor nadwozia: Czarny

Na sprzedaż wystawiam swoje oczko w głowie. Niestety przez ostatnie 2 lata wyjechałem nim dosłownie kilka razy z garażu, z powodu braku czasu (na co dzień mam inny samochód). Focus w moim posiadaniu ok 5 lat, przez ten czas został przeze mnie mocno doinwestowany. Nigdy na nim nie oszczędzałem, serwisowany wyłącznie w FSV Performance (jedyny słuszny serwis w PL). Wszystko robione na bieżąco, olej wymieniany co ok 7tys km.

W tym roku wymieniony downpipe oraz zamontowane dokładki Maxton (przód, boki, tył), zregenerowana pompa wspomagania, wymieniony olej i filtry.

Samochód był na nowo cały przemalowany w profesjonalnym zakładzie (miał trochę niedoskonałości, odprysków itp.) - zdjęcia sprzed lakierowania jak i w trakcie oczywiście do wglądu, faktura również.

Zawieszenie zregenerowane, pomalowane proszkowo, założone poliuretany. Amortyzatory Bilstein B6, sprężyny HR – auto jest super sztywne i trzyma się drogi jak gokart.

Koła to oryginalne alufelgi RS MK2, zregenerowane, pomalowane proszkowo, zabezpieczone woskiem z oponami Pirelli P Zero + założone dystanse poszerzające.

W niedawnym czasie została usunięta i zaślepiona tylna wycieraczka i przy okazji zrobiona polerka tylnej szyby.

Założony duży intercooler w kolorze czarnym.

Silnik mimo sporego przebiegu jest w dobrej kondycji (była robiona inspekcja endoskopem).

Zamontowane wtryski od RS-a i zmienione sterowanie turbiną, obecna moc 280KM i 440NM.

Tarcze hamulcowe ATE Powerdisc i klocki Hawk HPS

Założone wzmacniane półosie od FSV Performance – droga, ale bardzo potrzebna modyfikacja w tym modelu

Shortshifter na skrzyni biegów.

Zamontowana lotka a'la RS z Maxtona oraz tylny dyfuzor.

Na przednich lampach ciemna folia PPF Dyno Stek. Tylne lampy - ciemne LEDy z homologacją. W lusterkach dynamiczne kierunkowskazy. Czujnik deszczu, reflektory skrętne.

Niedawno robiona delikatna korekta lakieru i nałożony wosk twardy.

Jeśli chodzi o układ wydechowy to jak wyżej wspomniałem, został ostatnio zamontowany nowy downpipe, a wcześniej wleciał decat i większe końcówki wydechu. Jak się mocniej doda gazu pojawia się piękny dźwięk 5 cylindrowego silnika, a czasem też przy redukcji lubi sobie strzelić. Kiedy jedzie się spokojnie, wydech nie jest głośny i uciążliwy.

Nigdy nie był piłowany na zimnym, i ogólnie bardzo mało jeżdżony po spotach/ ćwiartkach etc. (stąd dosyć mało zdjęć - większość mojego autorstwa).

We wnętrzu zamontowane radio dotykowe z androidem, customowa gałka zmiany biegów, mieszki i podłokietnik obszyte alcantarą. Czarna podsufitka tworzy fajny, kameralny klimat. Oryginalne fotele RECARO. Klimatyzacja manualna ale działająca. Podgrzewana przednia szyba, elektryczne szyby, lusterka, sterowanie radiem zza kierownicy.

W samochodzie zamontowana instalacja LPG, na której szczerze mówiąc ostatnio nie jeździłem zbyt często (jest napewno do wyregulowania, bo przy mocniejszym przyciśnięciu przełącza na benzynę).

Z rzeczy do zrobienia, można by przemalować maskę bo ma kilka odprysków, na kierownicy i rączce ręcznego jest trochę popękana oryginalna aluminiowa okleina. Reszta jest perfekcyjna.

Praktycznie wszystko co się dało, jest czarne (włącznie z szybami, wydechem lampami itp), kolor zielony mają wyłącznie zaciski hamulcowe (zregenerowane i pomalowane proszkowo) oraz rury od IC.

Część zdjęć (głównie tych z tyłu) jest nieaktualna (nowe felgi, założone dokładki, usunięta wycieraczka, czarny wydech itp.). Tak jak pisałem wyżej, rzadko nim wyjeżdżam i nie zrobiłem aktualnych zdjęć tyłu, ale zapewniam, że teraz wygląda jeszcze lepiej niż na zdjęciach. Ogólnie, na żywo robi duże wrażenie.

Jeśli chodzi o część wizualną, myślę, że jest samochodem idealnym, jednym z ładniejszych w Polsce. Jeśli chodzi o silnik i napęd - dla ludzi niewtajemniczonych – wspomniany na wstępie serwis FSV Performance potrafi z tego silnika wycisnąć 500+ koni (o ile nie 600), można również wsadzić napęd 4x4.

O części rzeczy pewnie zapomniałem, więc zainteresowanych zapraszam do kontaktu telefonicznego.

Focus do obejrzenia w Krakowie lub Wieliczce.

Support Ukraine