2006' Ford Focus Ver-St
Zgłoś do moderacji!Oceń to!Dodaj do zakładek
38,000złOpublikowano 2 października 2022ID: ImBOdz
Skończone
2 lata, 2 miesiące temu
Information from the owner
Wiek: 16 lat
Przebieg: 320000 km
Pojemność: 2522 cm3
Skrzynia biegów: Manualna
Kolor nadwozia: Czarny
Komentarze sprzedawcy na temat 2006' Ford Focus Ver-St
Na sprzedaż wystawiam swoje oczko w głowie. Niestety przez ostatnie 2 lata wyjechałem nim dosłownie kilka razy z garażu, z powodu braku czasu (na co dzień mam inny samochód). Focus w moim posiadaniu ok 5 lat, przez ten czas został przeze mnie mocno doinwestowany. Nigdy na nim nie oszczędzałem, serwisowany wyłącznie w FSV Performance (jedyny słuszny serwis w PL). Wszystko robione na bieżąco, olej wymieniany co ok 7tys km.
W tym roku wymieniony downpipe oraz zamontowane dokładki Maxton (przód, boki, tył), zregenerowana pompa wspomagania, wymieniony olej i filtry.
Samochód był na nowo cały przemalowany w profesjonalnym zakładzie (miał trochę niedoskonałości, odprysków itp.) - zdjęcia sprzed lakierowania jak i w trakcie oczywiście do wglądu, faktura również.
Zawieszenie zregenerowane, pomalowane proszkowo, założone poliuretany. Amortyzatory Bilstein B6, sprężyny HR – auto jest super sztywne i trzyma się drogi jak gokart.
Koła to oryginalne alufelgi RS MK2, zregenerowane, pomalowane proszkowo, zabezpieczone woskiem z oponami Pirelli P Zero + założone dystanse poszerzające.
W niedawnym czasie została usunięta i zaślepiona tylna wycieraczka i przy okazji zrobiona polerka tylnej szyby.
Założony duży intercooler w kolorze czarnym.
Silnik mimo sporego przebiegu jest w dobrej kondycji (była robiona inspekcja endoskopem).
Zamontowane wtryski od RS-a i zmienione sterowanie turbiną, obecna moc 280KM i 440NM.
Tarcze hamulcowe ATE Powerdisc i klocki Hawk HPS
Założone wzmacniane półosie od FSV Performance – droga, ale bardzo potrzebna modyfikacja w tym modelu
Shortshifter na skrzyni biegów.
Zamontowana lotka a'la RS z Maxtona oraz tylny dyfuzor.
Na przednich lampach ciemna folia PPF Dyno Stek. Tylne lampy - ciemne LEDy z homologacją. W lusterkach dynamiczne kierunkowskazy. Czujnik deszczu, reflektory skrętne.
Niedawno robiona delikatna korekta lakieru i nałożony wosk twardy.
Jeśli chodzi o układ wydechowy to jak wyżej wspomniałem, został ostatnio zamontowany nowy downpipe, a wcześniej wleciał decat i większe końcówki wydechu. Jak się mocniej doda gazu pojawia się piękny dźwięk 5 cylindrowego silnika, a czasem też przy redukcji lubi sobie strzelić. Kiedy jedzie się spokojnie, wydech nie jest głośny i uciążliwy.
Nigdy nie był piłowany na zimnym, i ogólnie bardzo mało jeżdżony po spotach/ ćwiartkach etc. (stąd dosyć mało zdjęć - większość mojego autorstwa).
We wnętrzu zamontowane radio dotykowe z androidem, customowa gałka zmiany biegów, mieszki i podłokietnik obszyte alcantarą. Czarna podsufitka tworzy fajny, kameralny klimat. Oryginalne fotele RECARO. Klimatyzacja manualna ale działająca. Podgrzewana przednia szyba, elektryczne szyby, lusterka, sterowanie radiem zza kierownicy.
W samochodzie zamontowana instalacja LPG, na której szczerze mówiąc ostatnio nie jeździłem zbyt często (jest napewno do wyregulowania, bo przy mocniejszym przyciśnięciu przełącza na benzynę).
Z rzeczy do zrobienia, można by przemalować maskę bo ma kilka odprysków, na kierownicy i rączce ręcznego jest trochę popękana oryginalna aluminiowa okleina. Reszta jest perfekcyjna.
Praktycznie wszystko co się dało, jest czarne (włącznie z szybami, wydechem lampami itp), kolor zielony mają wyłącznie zaciski hamulcowe (zregenerowane i pomalowane proszkowo) oraz rury od IC.
Część zdjęć (głównie tych z tyłu) jest nieaktualna (nowe felgi, założone dokładki, usunięta wycieraczka, czarny wydech itp.). Tak jak pisałem wyżej, rzadko nim wyjeżdżam i nie zrobiłem aktualnych zdjęć tyłu, ale zapewniam, że teraz wygląda jeszcze lepiej niż na zdjęciach. Ogólnie, na żywo robi duże wrażenie.
Jeśli chodzi o część wizualną, myślę, że jest samochodem idealnym, jednym z ładniejszych w Polsce. Jeśli chodzi o silnik i napęd - dla ludzi niewtajemniczonych – wspomniany na wstępie serwis FSV Performance potrafi z tego silnika wycisnąć 500+ koni (o ile nie 600), można również wsadzić napęd 4x4.
O części rzeczy pewnie zapomniałem, więc zainteresowanych zapraszam do kontaktu telefonicznego.
Focus do obejrzenia w Krakowie lub Wieliczce.