Na 388.800 km zostały wymienione wszystkie filtry: powietrza, paliwa, oleju, kabinowy oraz olej silnikowy Motul Specific 913D. Samochód w ciągłej eksploatacji, przebieg rośnie.
Samochód ma obniżoną cenę o min 4000 zł od ceny rynkowej z powodu prawdopodobnego cofnięcia licznika według raportu AutoDNA. Z raportu wynika, że w grudniu 2015 roku samochód miał 234 t.km. Natomiast przy pierwszym przeglądzie w grudniu 2017 w Polsce miał 229 t.km. Ze względu na to, że akcyza została zapłacona w styczniu 2017 roku – samochód trafił do Polskiego komisu najpóźniej za rok po odnotowaniu przebiegu 234 tys. Z tego wynika, że mógł być cofnięty licznik o przebieg który samochód przejechał od grudnia 2015 do stycznia 2016 + 5 tys.km. Oczywiście, jeśli uważać dane w AutoDNA za prawidłowe.
Samochód kupiłem w lipcu 2018 roku z przebiegiem 246 tyś od pierwszego właściciela w Polsce.
80% mojego przebiegu to autostrada. Robiłem 35-40 tyś rocznie. Większość czasu jeździłem sam + 1 pasażer.
Karoseria jest cala w oryginalnym lakierze. Kiedyś zostały przelakierowane tylko zderzaki. Reflektory przy mnie są nie polerowane i wyglądają tak samo jak na zdjęciach.
Środek jest w stanie idealnym. Nawet dywanik kierowcy który się widnieje na zdjęciach – z 2011 roku i nie jest przetarty. Przebieg skrzyni biegów to 205.000 km, z których 141000 km to mój w 80% autostradowy przebieg.
Niedawno wymienione wszystkie tarcze i klocki TEXTAR. Na przebiegu ok. 246 tys wymienione przednie amortyzatory (oryginał) i później wiele drobnych rzeczy w zawieszeniu. Z mankamentów mechanicznych – są drgania kierownicy na prędkościach 100+ km/h (jeszcze nie znalazłem przyczyny). DPF od dawna wypala się dość często – może potrafić raz na 100-150km, ale z tego co pamietam poprzedni właściciel robił go przy 220 tys i może coś tam było ustawione dla bardziej częstego wypalania, bo pomimo tego samochód śmiga i przez 140000 km nie było żadnego błędu od strony DPF i skrzyni.
Olej silnikowy tylko MOTUL Specific 913D + filtry Ford / Bosch / Knecht. Starałem się wymieniać olej + filtr oleju, powietrza i paliwa razem co 10 tyś km.
Olej w skrzynie tylko MOTUL MULTI DCTF + filtr Ford wymieniałem co około 30 tyś.
Nie oszczędzałem na serwisie.
Tankowanie w Polsce tylko na Orlen.
Sprzedaję, bo potrzebuje samochód na firmę. Sprzedaż na umowę kupna-sprzedaży.
Wstawianie w komis, zamiana oraz inne propozycji oprócz sprzedaży nie interesują.
Grzecznościowa sprzedaż – pokażę / powiem o każdym mankamencie który wiem. Samochód można sprawdzić w dowolnym warsztacie.
Na wiadomości, SMSy oraz messengery nie odpowiadam.