Zgłoś do moderacji!Oceń to!Dodaj do zakładek

2011' Ford S-Max

22,900zł
2011' Ford S-Max photo #1
2011' Ford S-Max photo #2
2011' Ford S-Max photo #3
2011' Ford S-Max photo #4
2011' Ford S-Max photo #5
2011' Ford S-Max photo #6
6 zdjęć
Skończone
1 rok, 5 miesięcy temu
Nadwozie: Minivan
Wiek: 11 lat
Przebieg: 388800 km
Pojemność: 1997 cm3
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Automatyczna
Kolor nadwozia: Srebrny

Ostatnie dwie cyfry nr VIN to: 7 1

Na 388.800 km zostały wymienione wszystkie filtry: powietrza, paliwa, oleju, kabinowy oraz olej silnikowy Motul Specific 913D. Samochód w ciągłej eksploatacji, przebieg rośnie.

Samochód ma obniżoną cenę o min 4000 zł od ceny rynkowej z powodu prawdopodobnego cofnięcia licznika według raportu AutoDNA. Z raportu wynika, że w grudniu 2015 roku samochód miał 234 t.km. Natomiast przy pierwszym przeglądzie w grudniu 2017 w Polsce miał 229 t.km. Ze względu na to, że akcyza została zapłacona w styczniu 2017 roku – samochód trafił do Polskiego komisu najpóźniej za rok po odnotowaniu przebiegu 234 tys. Z tego wynika, że mógł być cofnięty licznik o przebieg który samochód przejechał od grudnia 2015 do stycznia 2016 + 5 tys.km. Oczywiście, jeśli uważać dane w AutoDNA za prawidłowe.

Samochód kupiłem w lipcu 2018 roku z przebiegiem 246 tyś od pierwszego właściciela w Polsce.

80% mojego przebiegu to autostrada. Robiłem 35-40 tyś rocznie. Większość czasu jeździłem sam + 1 pasażer.

Karoseria jest cala w oryginalnym lakierze. Kiedyś zostały przelakierowane tylko zderzaki. Reflektory przy mnie są nie polerowane i wyglądają tak samo jak na zdjęciach.

Środek jest w stanie idealnym. Nawet dywanik kierowcy który się widnieje na zdjęciach – z 2011 roku i nie jest przetarty. Przebieg skrzyni biegów to 205.000 km, z których 141000 km to mój w 80% autostradowy przebieg.

Niedawno wymienione wszystkie tarcze i klocki TEXTAR. Na przebiegu ok. 246 tys wymienione przednie amortyzatory (oryginał) i później wiele drobnych rzeczy w zawieszeniu. Z mankamentów mechanicznych – są drgania kierownicy na prędkościach 100+ km/h (jeszcze nie znalazłem przyczyny). DPF od dawna wypala się dość często – może potrafić raz na 100-150km, ale z tego co pamietam poprzedni właściciel robił go przy 220 tys i może coś tam było ustawione dla bardziej częstego wypalania, bo pomimo tego samochód śmiga i przez 140000 km nie było żadnego błędu od strony DPF i skrzyni.

Olej silnikowy tylko MOTUL Specific 913D + filtry Ford / Bosch / Knecht. Starałem się wymieniać olej + filtr oleju, powietrza i paliwa razem co 10 tyś km.

Olej w skrzynie tylko MOTUL MULTI DCTF + filtr Ford wymieniałem co około 30 tyś.

Nie oszczędzałem na serwisie.

Tankowanie w Polsce tylko na Orlen.

Sprzedaję, bo potrzebuje samochód na firmę. Sprzedaż na umowę kupna-sprzedaży.

Wstawianie w komis, zamiana oraz inne propozycji oprócz sprzedaży nie interesują.

Grzecznościowa sprzedaż – pokażę / powiem o każdym mankamencie który wiem. Samochód można sprawdzić w dowolnym warsztacie.

Na wiadomości, SMSy oraz messengery nie odpowiadam.

Support Ukraine