1992' Jeep Cherokee photo #1
1992' Jeep Cherokee photo #2
1992' Jeep Cherokee photo #3
1992' Jeep Cherokee photo #4
1992' Jeep Cherokee photo #5
1992' Jeep Cherokee photo #6
6 zdjęć

1992' Jeep Cherokee

Zgłoś do moderacji!Oceń to!Dodaj do zakładek
41,000zł
Opublikowano 13 listopada 2023ID: nrdi5q
Skończone
1 rok, 1 miesiąc temu

Information from the owner

Wiek: 31 lat
Przebieg: 201500 km
Pojemność: 3964 cm3
Skrzynia biegów: Automatyczna
Wnętrze: Wspomaganie kierownicy
Zewnętrzne: Progi, Nowe opony

Komentarze sprzedawcy na temat 1992' Jeep Cherokee

Do sprzedania Jeep Cherokee XJ 4,0 w limitowanej wersji PERFORMANCE
Auto posiadam od ponad 11 lat i w moich rękach przeszło całość modyfikacji widocznych na zdjęciach. Modyfikacje jak i bieżący serwis auta przeprowadzany był w znanym warsztacie specjalizującym się w marce Jeep, Zibi Clinic w Wiśle.
Auto jest w bardzo dobrym stanie mechanicznym. Na wiosnę przeszło coroczny głęboki serwis mechaniczny, który pozwolił mi na bezawaryjne uczestnictwo w rajdzie koguta (1,5 tyś km w 4 dni) Auto w pierwszym lakierze, zarezerwowanym dla wersji Performance (za wyjątkiem dwóch elementów: prawe drzwi i błotnik przód). Lakier nie jest już w najlepszym stanie ale pokazuje oryginalność wersji.
Wersja PERFORMANCE
Jest to limitowana wersja przeznaczona tylko na Europę, dostępna tylko w jednym roku produkcyjnym ’92. Obecnie jedna z najbardziej pożądanych i poszukiwanych przez znawców marki.
Wersję cechowały z zew. inne, sportowe zderzaki, progi, podwójny wydech oraz unikatowy kolor nadwozia. Wewnątrz znajdziemy skórzaną tapicerkę, skórzane wykończenie deski rozdzielczej i boczków drzwi, sportową obszytą skórą kierownicę BBS, elementy wykończeniowe drewniane. Oferowany samochód wewnątrz jest kompletny w wyposażenie wersji Performance.
Zakres modyfikacji Off-road
- zawieszenie przód typu Long Arm +6,5”; tył na sprężynach i wahaczach typu Long Arm +6,5”,
- mosty z Jeep Grand Cherokee ZJ (tarcze hamulcowe przód/ tył), Przełożenia 3,73, wyprowadzone odpowietrzenia,
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie,
- oryginalne gniazda wahaczy wzmocnione
- drążki układu kierowniczego przerobione na mocniejsze i dostosowane do liftu, amortyzator skrętu,
- drążek panharda dostosowany do liftu,
- zderzaki stalowe mocne przód/ tył z hakami do szarpania
- wyciągarka Escape 13500LBS,
- snorkel z filtrem Simota,
- alternator przeniesiony na górę w miejsce sprężarki klimatyzacji,
- opony Federal Couragia 35” (stan: 11 mm)
- poszerzenia nadkoli typu Bushwacker
- progi stalowe z dodatkowymi rurami
Zakres ostatnich serwisów mechanicznych
- odbudowa instalacji gazowej STAG II gen. (instalacja bezawaryjna i doskonale sprawdzająca się w terenie ze względu na min. ilość elektroniki),
- piasty przód, tarcze, klocki, regeneracja zacisków,
- uszczelniacze wew. i zew most przód, wymiana oleju,
- olej tył + dodatek LSD,
- nowa chłodnica wody + węże, termostat,
- nowe wspomaganie kierownicy,
- rolki, paski, koło pasowe,
- krzyżaki przedni wał x3, pilot wału,
- nowe głośniki JBL,
Samochód ma swoje lata więc kilka drobnych tematów do ogarnięcia będzie. Tematy do ogarnięcia:
- centralny zamek, wycieraczka tylnej szyby,
- opadnięta podsufitka,
- fotel kierowcy przetarty – nałożone wygodne pokrowce,
- drobne ogniska powierzchniowej korozji (klamki tył), brak głębokiej korozji
- z zewnątrz widać ślady użytkowania w terenie, lakier jest porysowany, z maski, dachu i klapy schodzi klar,
Samochód był jeżdżony w terenie. Po to został zbudowany. Jednak nigdy nie był topiony. Od 4 latach auto w terenie się właściwie nie pojawia i na bieżąco usuwam pojawiające się awarie.
Obecnie samochód nadaje się do zabawy w ciężkim terenie jak i po drobnych zabiegach stylistycznych jako auto na co dzień i do turystyki.
Na wszelkie pytania mogę odpowiedzieć telefonicznie lub podczas oględzin.

Support Ukraine