Nissan Patrol 2.8 D + Power Box V-tech Tuning, czyli mocy dużo więcej niż w oryginale, spalanie nieco mniejsze
VIN na ramie czytelny
Napędy sprawne
Difflock sprawny
Sprzęgiełka AVM najwyższy model wymienione w 2022 r
Klimatyzacja automatyczna sprawna
Hak wbity w dowód
CB radio
Radio stacja mulimedialna Sony
Zestaw głośnomówiący
Kamera cofania
Koła 33" BF Goodrich AT z 2022 roku, przejechane ok. 10000 km
Lift zawieszenia OME 2,5"
Nowy amortyzator skrętu OME
Nowe sprężyny z przodu Lovells
Nowy drążek wzmocniony grubościenny
Nowe stabilizatory itd.
Akumulator wymieniony w 2022 r.
Chłodnica wymieniona w 2022 r.
Sprzęgło wymienione w 2022 r.
I mnóstwo innych części w 2022 r.
Auto mechanicznie w stanie dobrym, w ciągłej eksploatacji (niezbyt intensywnej, przejechałem samochodem ok. 11000 km od zakupu w 2021 r.)
Rama w stanie dobrym
Buda w stanie dobrym
Silnik pali od strzału na ciepło i na zimo, w mrozy i upały bez różnicy, nie widzę specjalnie sensu robienia SWAPA za 50 k
Auto nigdy nie topione, o czym świadczą oryginalne plastikowe osłony silnika itp.
Na tylnych drzwiach stolik wyprawowy, na drugim skrzydle blacha na z zaczepami na akcesoria https://iodshop.pl/pl/akcesoria/100-tapicerka-drzwi-bagaznika-y61.html
Oleje w mostach , skrzyni biegów i dwa razy w silniku wymienione od kiedy kupiłem auto
Najdalej byłem samochodem na wyprawie w Rumunii, gdzie Patrolek jako jeden z niewielu samochodów nie miał żadnej awarii
Do auta dokładam nowy, nigdy nie zamontowany snorkel IOD https://iodshop.pl/pl/uklad-dolotowy-snorkele/452-snorkel-nierdzewny-z-przegroda-osadowa-nissan-patrol-y61.html
Auto nigdy mnie nie zawiodło