Komentarze sprzedawcy na temat 1998' Nissan Patrol Gr 2.8 Tdi
Nissan Patrol 2.8 D + Power Box V-tech Tuning, czyli mocy dużo więcej niż w oryginale, spalanie nieco mniejsze VIN na ramie czytelny Napędy sprawne Difflock sprawny Sprzęgiełka AVM najwyższy model wymienione w 2022 r Klimatyzacja automatyczna sprawna Hak wbity w dowód CB radio Radio stacja mulimedialna Sony Zestaw głośnomówiący Kamera cofania Koła 33" BF Goodrich AT z 2022 roku, przejechane ok. 10000 km Lift zawieszenia OME 2,5" Nowy amortyzator skrętu OME Nowe sprężyny z przodu Lovells Nowy drążek wzmocniony grubościenny Nowe stabilizatory itd. Akumulator wymieniony w 2022 r. Chłodnica wymieniona w 2022 r. Sprzęgło wymienione w 2022 r. I mnóstwo innych części w 2022 r. Auto mechanicznie w stanie dobrym, w ciągłej eksploatacji (niezbyt intensywnej, przejechałem samochodem ok. 11000 km od zakupu w 2021 r.) Rama w stanie dobrym Buda w stanie dobrym Silnik pali od strzału na ciepło i na zimo, w mrozy i upały bez różnicy, nie widzę specjalnie sensu robienia SWAPA za 50 k Auto nigdy nie topione, o czym świadczą oryginalne plastikowe osłony silnika itp. Na tylnych drzwiach stolik wyprawowy, na drugim skrzydle blacha na z zaczepami na akcesoria https://iodshop.pl/pl/akcesoria/100-tapicerka-drzwi-bagaznika-y61.html Oleje w mostach , skrzyni biegów i dwa razy w silniku wymienione od kiedy kupiłem auto Najdalej byłem samochodem na wyprawie w Rumunii, gdzie Patrolek jako jeden z niewielu samochodów nie miał żadnej awarii Do auta dokładam nowy, nigdy nie zamontowany snorkel IOD https://iodshop.pl/pl/uklad-dolotowy-snorkele/452-snorkel-nierdzewny-z-przegroda-osadowa-nissan-patrol-y61.html Auto nigdy mnie nie zawiodło