przegląd 6.02.24 ubezpieczenie 7.10.23 Peżo mechanicznie w super stanie, wszystkie naprawy robione na bieżąco. Garażowany. Ostatnio wymienione łożysko koła pp (skf), poprzednio komplet sprężyn tył (grudzień 2022 - poprzednie były już zmęczone). Sprzęgło wymienione przy 96kkm. Akumulator zmieniony jesienią 2022. Nowe opony wielosezonowe (przejechane 2kkm). Serwis olejowy za 3kkm (Zmiana co 9-10kkm). W niedalekiej przyszłości do wymiany klocki przód. Prawdopodobnie nie będę już ich zmieniał, bo mam już drugie auto, a to stoi w garażu. Lakier umyty ręcznie, zdekontaminowany i zakonserwowany twardym woskiem (Zymol Titanium). Nie jest nowy, chociaż nie ma na nim specjalnych śladów walki. Standardowo w 1007 pojawia się niewielka korozja na tylnej części progów (początkowe stadium raka, do ogarnięcia) Przednie światła z poliwęglanu (nie były polerowane, są w bardzo debrej kondycji) zabezpieczone sealantem z filtrem UV. Wnętrze w kolorze beżowym lub niebieskim (aktualnie założone beżowe, niebieskie dorzucam przyszłemu właścicielowi). Odkurzone, wyprane. Plastiki wewnętrzne wyczyszczone, odtłuszczone i zaimpregnowane. Auto idealne do miejskich wycieczek z dziećmi na pokładzie, albo dojazdy do pracy. Jak na ten segment, naprawdę dużo miejsca. Duże drzwi ułatwiają dostęp do tylnych siedzeń (swoją drogą można je złożyć i bagażnik robi się ogromny). Spalanie w trasie przy spokojnej jeździe to 5,5-6 l benzyny, w mieście około 7-7,5. Na wyposażeniu działający, odgrzybiony jednostrefowy klimatronik. Wycieraczki przednie automatyczne, z czujnikiem deszczu. Peżyna raczej nie zachęca do szaleństw, bo pod maską znajduje się pancerne 1.4. Podsumowując, uczciwe auto za rozsądne pieniądze. Jeśli ktoś nie ma ochoty babrać się z naprawami z podrutowanym samochodem lub sprzątaniem obory po poprzednim właścicielu, gorąco polecam. Na wszystkie pytania chętnie odpowiem telefonicznie lub sms. Miłego dnia i do usłyszenia!