2002' Skoda Octavia photo #1
2002' Skoda Octavia photo #2
2002' Skoda Octavia photo #3
2002' Skoda Octavia photo #4
2002' Skoda Octavia photo #5
2002' Skoda Octavia photo #6
6 zdjęć

2002' Skoda Octavia

Zgłoś do moderacji!Oceń to!Dodaj do zakładek
9,500zł
Opublikowano 14 kwietnia 2025ID: wy1icy

Information from the owner

Nadwozie: Sedan
Wiek: 23 lata
Przebieg: 282000 km
Pojemność: 1781 cm3
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Kolor nadwozia: Srebrny
Wnętrze: Chłodzone fotele, Tempomat, Lusterka elektryczne
Zewnętrzne: Nowe opony
Bezpieczeństwo: Czujniki parkowania

Komentarze sprzedawcy na temat 2002' Skoda Octavia

Skoda Octavia 1 polift 2002 rok, 1,8 turbo.
Benzyna + LPG. Przebieg 282 000 km.
Z bólem serca oddaję na sprzedaż mojego Turbo Kurczaka. W moich rękach od 2,5 roku (zrobione na nim około 60 tyś km), kupiona po sprowadzeniu z Niemiec. Typowy sleeper, którym zawstydziłem na światłach i w trasie nie jedną drogą furę.
Budżetowa rakieta z podniesioną mocą do około 200 koni mechanicznych.
Powiększa mi się rodzina i trzeba się przesiąść w coś bardziej “tatuśkowego”. Planowałem jeszcze przy niej podłubać i wyciskać większą moc, ale plany się pozmieniały.
Z dodatków i wyposażenia:
*Sportowy filtr stożkowy (niedawno założony nowy)
*Felgi 18" + czerwone zaciski hamulców z RS'a
*Opony wielosezonowe w dobrym stanie (245/45/18)
*Radio wysuwane 2DIN z Bluetooth (z wyjściem na kamerę i nawigację)
*Czujniki parkowania z tyłu
*Podgrzewane fotele przednie
*Elektryczne lusterka
*Elektryczne szyby przód i tył (do zrobienia 1 mechanizm + zamek z tyłu)
*Klima automatyczna, sprawna
*Tempomat
*Przyciemnione szyby tylne
Z rzeczy, które ostatnio zostały zrobione:
*Kompletne zawieszenie
*Olej i filtry przy 274 tyś
*Sworzeń i łożyska z przodu
*Kompletny wydech
*Wyczyszczona odma (lubi się zapychać w tych silnikach, dobrze robić to regularnie)
*Serwis i regulacja gazu, wymiana wtryskiwaczy
*Akumulator
*Zregenerowany alternator
i jeszcze wiele rzeczy, o których zapomniałem.
Do zrobienia:
Podsufitka (częsta sprawa w tych autach)
Ruda zaczyna pojawiać się przy nadkolach (również w tych autach popularny mankament), kilka miejsc do poprawek się jeszcze znajdzie, ale poza tym blacha i podwozie zdrowe
Napinacz pasa kierowcy - zacina się a nie mam już czasu się tym zająć
Tapicerka do doczyszczenia
Poza tym auto gotowe do jazdy, bez nakładów finansowych. Skrzynia i sprzęgło przy aktualnej mocy dają spokojnie radę.
Planowałem w najbliższym czasie zainwestować w lepszy intercooler, turbosprężarkę, wtryski, ale musiałem zrewidować plany.
Oddam najlepiej komuś, kto chce jeszcze nieco pomajstrować, bo jest potencjał na więcej KM. Ewentualnie dobra opcja do wykorzystania aktualnej mocy na co dzień.
Autem jeździłem zarówno po mieście jak i w dłuższe trasy, gdzie świetnie sprawdza się zarówno na autostradach jak i zwykłych drogach łykając bez zająknięcia wszystko na drodze. Nigdy nie odmówił mi posłuszeństwa w trasie. Silnik zdrowy, ma sporo mocy, nie szarpie ani nie dławi się. Instalacja LPG dopasowana do mocy, brak spadku na gazie. W zawieszeniu nic nie słychać po ostatnich naprawach.
Wsiadać i zap****alać

Support Ukraine