Zgłoś do moderacji!Oceń to!Dodaj do zakładek

2015' Skoda Superb 1.8 Tsi L&K Dsg

69,000zł
2015' Skoda Superb 1.8 Tsi L&K Dsg photo #1
2015' Skoda Superb 1.8 Tsi L&K Dsg photo #2
2015' Skoda Superb 1.8 Tsi L&K Dsg photo #3
2015' Skoda Superb 1.8 Tsi L&K Dsg photo #4
2015' Skoda Superb 1.8 Tsi L&K Dsg photo #5
2015' Skoda Superb 1.8 Tsi L&K Dsg photo #6
6 zdjęć
Skończone
3 miesiące, 1 tydzień temu
Nadwozie: Wagon
Wiek: 9 lat
Przebieg: 204900 km
Pojemność: 1798 cm3
Skrzynia biegów: Automatyczna
Kolor nadwozia: Czarny
Wnętrze: Chłodzone fotele
Zewnętrzne: Pakiet holowniczy
Elektronika: Park Assist

Dzień dobry,
Wystawiam na sprzedaż Skodę Superb 3 kombi z silnikiem 1.8TSI i automatyczną skrzynią biegów. Silnik ma oznaczenie CJSA, generuje 180km i jest to jednostka z rodziny EA888, czyli nie ma problemów z rozrządem czy poborem oleju. Skrzynia biegów natomiast, to 7 stopniowe DSG o oznaczeniu DQ200 na suchych sprzęgłach, które w przeszłości były już wymieniane, o czym poniżej. Jestem drugim właścicielem, produkcja końcówka 2015 roku, przebieg około 204 900km. Topowa wersja Laurin&Klement, bardzo przyjemnie wyposażona. Dużo opcji jest już w standardzie, ale z ciekawszych dodatków mamy: panoramiczne okno dachowe, elektrycznie regulowane fotele, z pamięcią fotela kierowcy, brązową skórą z podgrzewaniem wszystkich siedzeń, oraz wentylacją przednich (samochód w grudniu 2022 roku był na detailingu, gdzie skóry zostały wyczyszczone i zaimpregnowane), ogrzewanie postojowe, sterowane również z pilota (pilot niedawno kupiony, nowy), trzystrefowy klimatronik, Side Assist, asystent wyjazdu z miejsca parkingowego, fabrycznie zamontowany elektryczne zwalniany hak holowniczy (nigdy przeze mnie nie użyty, co jakiś czas go uruchamiam i wysuwa się bez najmniejszego zająknięcia), reflektory adaptacyjne AFS, zawieszenie adaptacyjne DCC, nagłośnienie Canton, radio z Android Auto, obsługą głosową i wiele, wiele więcej. Samochód eksploatowany wyłącznie prywatnie, kupiony przeze mnie na początku sierpnia 2021 z przebiegiem około 177900km z komisu przy ASO Skoda, Das Welt Auto z rocznym ubezpieczeniem/gwarancją. Auto od początku do końca serwisowane w ASO, bezwypadkowe. Jedyne szkody jakie były na nim likwidowane, to wymiana zderzaka tył oraz szyby czołowej, jeszcze przez poprzedniego właściciela, również w ASO na oryginalnych częściach. Dysponuję kompletną historią serwisową tego samochodu, historia jest również do zweryfikowania w dowolnej autoryzowanej stacji. Na samochodzie nie oszczędzałem, zależało mi żeby był w każdej chwili gotowy do wyjazdów, a zjeździłem nim całą Polskę. Rocznie zaliczałem około 10 mniejszych lub większych wypraw. Do pracy mam około 5km, ten samochód nigdy nie był jedynym w domu, także przebieg rósł w największym stopniu, podczas wyjazdów. A podczas tras, to auto jest jak ryba w wodzie.
Z rzeczy robionych przy tym samochodzie:
10.2023 – 202 700 km – wymiana oddzielacza oleju – typowa bolączka 1.8/2.0 TSI, zwłaszcza z większymi przebiegami. Tutaj mamy to już z głowy;
08.2023 – 200 200 km – przegląd z wymianą oleju w ASO;
09.2022 – 191 000 km – wymiana termostatu – kolejna typowa bolączka 1.8/2.0 TSI, koszt takiej naprawy w ASO około 3000-3500 zł. U mnie przez ciągłość historii w ASO, naprawa pokryta w większości przez producenta w ramach Dobrej Woli;
08.2022 – 189 000 km – przegląd z wymianą oleju w ASO, wymiana zbiorniczka G13, który zaczął puszczać płyn na pinach od wtyczki do czujnika poziomu, wymiana uszczelniaczy półosi lewej i prawej;
05.2022 – 187 000 km – wymiana sondy lambda, wymiana pompy wody – też typowy problem w 1.8/2.0TSI, w tym egzemplarzu będzie spokój na dłużej, wymiana w ramach gwarancji komisowej;
02.2022 – 184 000 km - wymiana oleju w DSG i mechatronice + wymiana przycisku chromowanego dźwigni zmiany biegów (chrom zaczął schodzić i kaleczył palce);
12.2021 – 183 000 km – wymiana pompy ogrzewania postojowego – wymiana w ramach gwarancji komisowej;
08.2021 – 178 500 km – przegląd z wymianą oleju w ASO, wymiana akumulatora, wymiana nastawników wałków rozrządu w ramach gwarancji komisowej – też częsta dolegliwość 1.8/2.0TSI, silnik lekko drgał podczas pracy na postoju.
Serwisy poprzedniego właściciela:
10.2020 – 171 000 km – wymiana szyby czołowej i zderzaka tylnego w ramach szkody;
09.2020 – 168 500 km – przegląd z wymianą oleju ASO, wymiana tarcz i klocków przód;
10.2019 – 158 000 km – wymiana piasty koła prawo przód;
07.2019 – 149 700 km – wymiana zamka drzwi kierowcy, wymiana klocków hamulcowych tył;
04.2019 – 141 000 km – wymiana oleju ASO;
02.2019 – 134 400 km – wymiana tarcz i klocków tył;
01.2019 – 133 500 km – wymiana sprzęgieł DSG – zdarzają się przedwczesne wymiany w tej skrzyni, tutaj mamy to z głowy + wymiana hamulców przód i wymiana przycisku start-stop engine.
Dalej historia mniej więcej się powtarza i zawiera przede wszystkim kwestie eksploatacyjne. Oprócz wyżej wymienionych rzeczy, na własną rękę robiłem również inne naprawy/usprawnienia, nie wszystko jestem w stanie spamiętać. W ostatnim czasie, wymieniłem klocki hamulcowe tył, czujnik poziomowania ksenon lewy przód, uszczelniana była miska olejowa. Zaraz po zakupie wyłączyłem system Start Stop, tzn. odwrócone zostało jego działanie, domyślnie po uruchomieniu silnika, jest wyłączony. Wymieniłem także skrzypiące (bolączka chyba wszystkich współczesnych samochodów grupy Volkswagen) tuleje wahaczy przednich, na tuleje tzw. pełne firmy Meyle. Po tym zabiegu samochód jest ciut sztywniejszy i nie ma mowy o skrzypieniu podczas jazdy po nierównościach. Przyciemnione folią zostały światła cofania i kierunkowskazy tył.
Z racji na wiek i przebieg samochodu, są też pewne minusy:
- sporo odprysków na masce, zderzaku, reflektorach, nad szybą czołową i na krawędziach błotników;
- porysowany zderzak przód;
- wgniotka nad tylną prawą szybą przy relingu;
- lewy reflektor przy mocno wilgotnej/deszczowej aurze paruje. W zasadzie objaw występuje, tylko przy mocniejszych deszczach lub intensywnych opadach śniegu. Przez 90% roku jest to nie zauważalne. Prawdopodobna nieszczelność, nie jest duża;
- uszkodzona regulacja kratki nawiewu tył;
- stłuczone lusterko a daszku przeciwsłonecznym prawym.
Do auta dorzucam, koła letnie 18” wzór OEM Skoda Pegasus z oponami Hankook + zimowe czarne 17” wzór OEM Skoda Triton z oponami Continental, a także z dwoma kompletami dywaników welur + guma.
OC/AC do sierpnia, opłacone jedną ratą, przegląd techniczny do lutego.
Pozdrawiam serdecznie i zachęcam do kontaktu. Odpowiadam na każdą formę kontaktu. Gdybym nie odbierał, proszę o SMS.

Support Ukraine