Komentarze sprzedawcy na temat 2008' Subaru Tribeca
Przedmiotem sprzedaży jest przestronny, rodzinny SUV z mocnym, wolnossącym silnikiem typu boxer, produkowany głównie na rynek amerykański.
Sprzedaję nie tyle samochód, co projekt z którym wiązałem wiele planów i w który bardzo dużo zainwestowałem, m.in. zwiększony został prześwit o 2cm, oraz rozstaw kół o 4cm, poprzez dedykowane dystanse dokręcane do piast, dzięki czemu koła są bardziej dopasowane do linii karoserii, a auto prowadzi się jeszcze lepiej niż przedtem. Subaru zostało wyposażone w hak i zgodnie z zaleceniami producenta zamontowana została również chłodnica oleju skrzyni biegów (niefabryczny hak bez chłodnicy, to wyrok na skrzynię biegów).
Olej w skrzyni biegów wymieniony został wraz z filtrami przy 301k km. Wszystkie naprawy robione były zawsze o czasie. Podwozie jest pokryte zabezpieczeniem antykorozyjnym. Zawieszenie świeżo po przeglądzie. Lakier jest w stanie nienagannym, prawe drzwi i błotnik zostały odmalowane po zarysowaniu parkingowym. Zawieszenie świeżo po przeglądzie.
Ponadto instalacja LPG zmniejsza koszt jazdy o połowę więc spalanie rzędu 16l/100km przestaje być problemem, a duży zbiornik gazu (55l) wystarcza na ok. 350-380km przy normalnej jeździe. Podstawowe ubezpieczenie tego samochodu z pełnymi zniżkami, to ok 750zł rocznie (OC+NW), więc też nie jest to jakaś kolosalna suma.
Wersja poliftingowa Subaru Tribeca to bez wątpienia samochód wyjątkowy, łączący moc, przestronność i estetykę zarówno wnętrza jak i karoserii, dlatego planowałem w niego inwestować, a następnie importować do Norwegii, gdzie mieszkam. Niestety plany uległy zmianie i będę musiał się rozstać z tym bardzo ciekawym projektem.
Uprzedzam, że sprzedaję prywatny samochód, który znam i o który dbam wiec z góry dziękuję za oferty z komisów, typu "dam 20k i będę jutro rano", oszczędźmy sobie fatygi.