Idealne auto do jazdy "w około komina", wysoki prześwit, łatwy podjazd pod krawężniki
Jestem 3 właścicielem
W moim posiadaniu od 2 lat, kupione z pewnej ręki od dobrego kolegi
W Polsce od 2013 r.
Kompletna dokumentacja, 2 kluczyki
Użytkowane jako drugie w rodzinie, służyło wyłącznie do odwożenia dzieci do przedszkola
W zeszłym roku zostały wymienione przewody hamulcowe z tyłu oraz przedni prawy wahacz a także zakupione zostały kompletne koła - felgi stalowe oraz opony całoroczne Maxxis AP2 AllSeason (DOT 2720)
Do wymiany siłowniki (teleskopy) klapy bagażnika (przysłowiowe groszowe sprawy)
Historia i opis:
W 2013 roku auto było sprowadzone prywatnie do Polski przez tatę kolegi, który niestety zmarł w 2020r. i wtedy ja go odkupiłem. W sumie był to zabieg okoliczności, bo podwoził mnie z pracy do domu a ja akurat szukałem auta dla żony do wożenia dzieci, zapytałem czy nie chciałby sprzedać i okazało się, że tydzień wcześniej wystawił je na OtoMoto. My użytkowaliśmy je 2 lata, w tym czasie zrobione 7 tyś km. Podwozie w bardzo dobrym stanie, ale przewody hamulcowe były skorodowane, co wyszło na przeglądzie dlatego zostały wymienione w zeszłym roku. Wymieniony również przedni prawy wahacz. Oczywiście mam paragon i fakturę. Do wymiany są tylko siłowniki od klapy bagażnika, te teleskopy co trzymają klapę, ale na allegro to koszt ok 70zl. Nie zdążyłem wymienić przed sprzedażą, a że mam już kolejne auto to po prostu sobie darowałem ten temat, bo z bagażnika i tak nie korzystaliśmy. Generalnie auto sprawne, klima działa, centralny działa, szyby i lusterka sprawne. Jedyna jego dolegliwość to wiek- przez co nie lubi jazdy w korkach podczas upałów. Przez te dwa lata z 5 razy zdarzyło się, że w trakcie takiej jazdy w korku w upale zgasł i trzeba było 15 minut poczekać żeby ostygł i odpalał normalnie i jechał delej. Byłem u diagnosty i stwierdził, że spowodowane jest to tym, iż moduł immobilisera dostaje temperatury i się przegrzewa, ale poza tym jest ok.