Komentarze sprzedawcy na temat 1997' Toyota Land Cruiser
Legendarna TOYOTA Land Cruiser wersja PRADO J95 ;-)
Wersja 2 osobowa z VAT-1 czyli ciężarówka oraz pełne odliczenie kosztów eksploatacji.
Wersja wyprodukowana w całości w Japonii na Skandynawię . sześciocylindrowy motor 5VZ-FE o pojemności 3,4-litra– 178 KM i 303 Nm. Bardzo dobre osiągi silnika -1-100km/h w 12 sekund, okupione są spalaniem na poziomie 12-15l/100 Km. zawieszenie „dziewiątki” to niezależne zawieszenie z przednim z wykorzystaniem trójkątnych, wysoko rozstawionych wahaczy poprzecznych nierównej długości (górne krótsze) oraz sprężyn śrubowych. Z tyłu zastosowano sztywny most z zestawem wahaczy wzdłużnych, drążek Panharda i podobnie jak z przodu – sprężyny śrubowe. Dzięki niezależnemu zawieszeniu, Toyota bardzo dobrze prowadzi się po dziurach. Jest bardzo wygodna, nie ma nic z twardości „typowych” terenówek.
Silnik 5VZ-FE sześciocylindrowy w układzie V, benzynowy, pojemność – 3 378 cm3, moc – 178 KM, maksymalny moment obrotowy 303 Nm przy 3 600 obr./min, rozrząd – DOHC
Kupiłem go w dobrym stanie, jednak podwozie wymagało napraw. Samochód nigdy nie miał założonej instalacji gazowej. Chwilę po kupnie rozebrałem go całkowicie. Rama jest w stanie idealnym, po wypiaskowaniu została ocynkowana ogniowo. Wszystkie elementy podwozia są nowe. Karoseria także została wyczyszczona z rdzy i profesjonalnie zabezpieczona zielonym lakierem typowo wojskowym Pollak.
Silnik ma nowy układ rozrządu, oraz wszystkie paski wielorowkowe. Nowa pompa wspomagania wraz z paskami. Nowa chłodnica. Nowy przepływomierz powietrza. Wszystkie wycieki zostały uszczelnione. Wszystkie płyny w samochodzie są nowe. Nowy także Bak paliwa, pompa paliwa oraz przewody paliwowe, hamulcowe także nowe.