Komentarze sprzedawcy na temat 1998' Volkswagen Lupo
Witam. Na wstępie zaznaczę, ze nie mam absolutnie parcia na sprzedaż i nie sprzedaje na części. Lupo jest bardzo szybkie i trudne w pewnych sytuacjach do opanowania. Twarde, szybkie i głośne. Do rzeczy Lupo dostało silnik 1.8 turbo AGU Turbo hybryda k04-23 największe jakie wejdzie do lupo. Bez problemu ogarnie 320km Wtryski 380 od s3 Regulator ciśnienia paliwa 4b Pompa Walbro 255 Konwersja na cewki tfsi R8 Wydech 3’ cale Dolot 3k’ cale Kolektor dolotowy, wydechowy S3 Przeplywka S3 Skrzynia ori 5b ze sprzęgłem po przebiegu Ok 10tys km Poloski skrócone i wzmocnione Hamulce przód Passat g60 Gwint Całe zawieszenie na poliuretanach Wskaźnik doładowania i egt Opony semi-slick federal tyl toyo Blow off pro perfekt Wyposażenie Klima nie działa nawiew Faltdach działa nie leje się. Centralny Mały subwoofer Lupo całe pokryte farba strukturalna „raptor” Pt grudzień Oc czerwiec W dowodzie jest wbity 1.8t także jest jedyne w Polsce legalne lupo z 1.8 turbo Obecnie auto jeździ na wersji light i dysponuje mocą 250 km i 311nm To jest kompromisem i da się w miarę normalnie jeździć. Po korekcie mapy można celować w moce dobrze ponad 300km. Do ogarnięcia kwestie estetyki, a z mechaniki do przeglądu zaciski i łożyska. Zamienie za kombi w automacie lpg lub on. Lub auto klasy „premium” typu E65, W220, A8 d2, Phaeton najchętniej czarne. Ewentualnie sportowy motocykl tylko i wyłącznie powyżej 750 pojemności i tylko i wyłącznie z dopłata dla mnie. Jazda próbna tylko po pozostawieniu równowartości auta jako depozyt lub fotelu pasażera