Komentarze sprzedawcy na temat 2002' Volkswagen Passat
Passat B5 FL kombi 1,9 TDI 130 KM automat tiptronik highline 2002r. Przebieg 166 tys., udokumentowany. Kolor grafitowy metalik Wersja highline plus dodatki Ksenony Climatronic Webasto Podgrzewane fotele przód i tył Tapicerka skóra z alkantarą Tempomat Czujniki parkowania tył Automatyczne wycieraczki Radio ze zmieniarka i wzmacniaczem Elektryczne szyby i lusterka ABS ESP 4 poduszki Światła dzienne Philips Skrzynia ZF 5hp19, 5 biegów W aucie nie było palone, zadbane wnętrze, fotele i kierownica niepowycierane. Przegląd do 05.06.2024 OC do 30.05.2024 Hak był dołożony w 09.2022, użyty tylko parę razy. Wszystkie szyby z tego samego roku. Nie ma nawet najmniejszych śladów korozji, nadwozie w wyjątkowo dobrym stanie, jeździło po Szwajcarii, tam nie używa się soli. Kupiony od firmy która sprowadza ze Szwajcarii. Przyjechał z delikatnie uszkodzonym przodem. Mam zdjęcia i dokumenty. Wymieniono lewa lampę, intercooler i spryskiwacz reflektora. Zderzak został ten sam, są jeszcze zarysowania po tamtej stłuczce. Błotnik został ten sam. Nie było żadnych innych uszkodzeń. Poza tym auto zostało w 2022 bardzo technicznie doinwestowane. Czyszczenie i regulacja pompowtryskiwaczy (serwis Bosch), uszczelnienie i regulacja turbiny (dobry warsztat) są na to wszystko dokumenty. Wymieniono rozrząd, wszystkie paski, wiskozę, napinacz oraz wszystkie płyny i filtry łącznie z mech. różnicowym. Klimatyzacja w pełni sprawna. Nowy wentylator klimy. Wymienione 3 z 4 zamków w drzwiach, typowa bolaczka. Cała elektryka sprawna. Regeneracja odbłyśników ksenonów. Wymieniono akumulator. Na aucie prawie nowe opony letnie, oryg. felgi 16tki. Dokładamy komplet kół zimowych na alufelgach 15tkach, ładne opony. Silnik nie bierze oleju, pięknie zapala, pali mniej niż nowsze konstrukcje. Kończy się konwerter skrzyni bo zaczynają lekko pływać obroty na najwyższym biegu przy szybszej jeździe. Czyli na ten moment auto jeździ, są wszystkie biegi łącznie ze wstecznym ale najlepiej nie zwlekać i zregenerować. Zaczął lekko pukać na silnie skręconych kołach jeden z przegubów podczas przyspieszania. Na wprost jest ok. Mała wgniotka na tylny lewym błotniku. Poza tym wszystko sprawne, auto było mocno doinwestowane po zakupie w maju ub. roku. Chciałem auto doprowadzić do perfekcji i długo trzymać ale muszę sprzedać z powodów rodzinnych