2009' Volvo Xc 60
Zgłoś do moderacji!Oceń to!Dodaj do zakładek
47,000złOpublikowano 1 maja 2024ID: J3YyGp
Skończone
7 miesięcy, 3 tygodnie temu
Information from the owner
Wiek: 15 lat
Przebieg: 296000 km
Pojemność: 2953 cm3
Paliwo: LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Kolor nadwozia: Srebrny
Wnętrze: Klimatyzacja
Zewnętrzne: Nowe opony, Panoramiczny dach
Bezpieczeństwo: Czujniki parkowania
Elektronika: Zmieniarki CD, MP3 Port
Komentarze sprzedawcy na temat 2009' Volvo Xc 60
Volvo zostało sprowadzone z USA jesienią 2022 roku, jestem jego pierwszym właścicielem w Polsce, drugim w ogóle, rocznik modelowy 2010.
PRZED ROZMOWĄ TELEFONICZNĄ PROSZĘ PRZECZYTAĆ OGŁOSZENIE :)
Po sprowadzeniu wymieniono tylko prawy przedni błotnik - oryginalny miał korozję na skutek zalegających na dnie nadkola liści (podaję numer VIN - po wklejeniu w Google można znaleźć zdjęcia). Dokupiłem biały, oryginalny błotnik Volvo, który pomalowano - nie jest to chiński zamiennik. W USA była wymieniana przednia szyba (jest z roku 2016) - w pierwszych rocznikach produkcji szyby przeciekały na skutek zbyt małej ilości użytego do ich montażu kleju.
Czujnik lakieru wykazuje grubsza warstwę na dole tylnych, lewych drzwi, niżej pojawiło się także drobne ognisko korozji. Historia w Carfax jest bezwypadkowa (posiadam raport) więc to zapewne jest to jakaś parkingowa szkoda. W Polsce nie miałem żadnej szkody ale auto ma zadrapania na lakierze czy felgach - większość pewnie da się wypolerować. Auto ma oryginalny, dość duży przebieg (184.000 mil) ale bardzo zadbane wnętrze - skóry są bez uszkodzeń, po sprowadzeniu nie wymagało żadnego prania tapicerki. Jeździło na długich trasach i było na czas serwisowane w USA i w Polsce.
Po sprowadzeniu zostały wymienione wszystkie filtry i olej silnikowy, zmieniono język komputera na polski, dołożono dobrą bezprzewodową kamerę cofania w jakości HD włączaną pilotem kiedy tylko potrzeba (brak wiązki, obraz jest przesyłany radiowo) i zmieniono mapę silnika na mocniejszą Polestar, została także założona instalacja gazowa LPG firmy BRC z bardzo dużą butlą (wchodzi do niej aż 69 litrów gazu, zasięg na butli w trasie do 480km, auto spala od 14 do 16 litrów gazu na 100km, nie wiem jakie jest spalanie benzyny na takim dystansie)
Instalacja LPG jest zamontowana starannie - nie widać żadnych elementów w komorze silnika, wlew gazu ukryty, instalacja oczywiście wbita w dowód, po regulacjach i wymianach filtrów na czas,
Ostatnio w aucie wymieniono wszystkie klocki hamulcowe oraz założono nową dmuchawę - wentylator (nadmuch węwnętrzny). Zmieniono też opony. Niedługo będzie kolejna wymiana oleju (poprzednia przy 177.000 mil więc jeszcze 2 lub 3 tysiące km do wymiany)
Klimatyzacja, ogrzewanie siedzeń, odczyt mp3 z pendrive USB i CD, połączenie Bluetooth z telefonem, elektryczne szyby, asystent zjazdu, czujniki ciśnienia w kołach, kompas w samościemniającym się lusterku, system City Safety, antypoślizgowy DSTC, panoramiczny dach z roletą elektryczną i inne, całe wyposażenie i jego wszystkie funkcje działają. Jedynie otwieranie zbliżeniowe (keyless entry) wyłączono umyślnie ze względów bezpieczeństwa (kradzież na tzw. walizkę). Odpalanie bez kluczyka w stacyjce pozostało włączone.
Przebieg całkowity i dzienny w milach, prędkościomierz także ale nigdy nie przeszkadzało mi to ponieważ na obrotomierzu można wyświetlić aktualną prędkość w kilometrach na godzinę.
Skrzynia zmienia biegi bez opóźnień, napęd 4x4 działa. Sprzedaję na letnim komplecie opon Pirelli widocznym na zdjęciach, dołączone do auta w USA zimówki były już dość leciwe.
Do auta są wszystkie oryginalne książki Volvo, oryginalne narzędzia, koło dojazdowe, podnośnik, jest też książka serwisowa prowadzona do 89000 mil, są dwa działające kluczyki, jest raport CarFax, który można także obejrzeć tutaj:
CARFAX: photos.app.goo.gl/WPCPqLTkFvGNsK7y6
Przy wyłączonym systemie DSTC auto i zmianie manualnej w trybie sportowym Volvo rozpędza się do 100km/h w czasie 5,5s, nie było sprawdzane na hamowni bo nie jest mi to potrzebne, a mocy i momentu jest aż nadto, ma sprawne katalizatory i oryginalny wydech.
Auto do obejrzenia w weekendy w Opolu Lubelskim, 40km od Lublina po wcześniejszym umówieniu się.
Niewielka negocjacja ceny na miejscu. Nie interesuje mnie zamiana. Nie wystawiam faktury - jestem osobą prywatną.
Możliwa ocena auta na dowolnej stacji diagnostycznej lub u dealera Volvo w Lublinie na koszt kupującego.