Do kupienia mój prywatny ZX10RR roku 2017. Nie jest to ZX10R tylko ZX10RR różnica w artykułach poniżej. Proszę przeczytaj zanim zadzwonisz. Tam jest opisane co ma ten motocykl i czym się różni od standardowego ZX10R.
2 linki, skopiuj do przeglądarki i poczytaj: https://www.scigacz.pl/Kawasaki,Ninja,ZX-10RR,2017,tylko,1000,sztuk,29589.html https://www.scigacz.pl/Kawasaki,ZX-10RR,intuicyjna,kontrola,29937.html
Jestem pierwszym właścicielem. Kupiłem go w polskim salonie w marcu w 2017 roku.
Przebieg 3744 oryginalny. Na całym świecie w 2017 roku zostało wyprodukowanych tylko 1000 sztuk motocykli Ninja ZX10RR.
Nowy olej - Motul 300V, filtr oleju, płyn hamulcowy, klocki super, Opony nowe max 50 km przebiegu - Dunlop SportSmart 200/55/17 Piękne lekki felgi Marchesini, kute aluminium. Napęd stan bardzo dobry. Rama w osłonie karbonowej. 3 mapy silnnika L/M/F S-KTRC - 5 poziomów kontroli trakcji KQS - quick and down shifter - zmiana biegów bez sprzęgłą w górę i w dół KLCM - kontrola startu KAWASAKI ENGINE BRAKE CONTRO - kontrola hamowania silnikiem KIBS - precyzyjny układ hamulcowy dedykowany motocyklom sportowym oferujący bardzo wydajne hamowanie KCMF - kontrola skręcania ABS - no to wiadomo
Używany do amatorskiej jazdy po torze przez 3 lata, 2 lata stoi w ciepłym garażu.
Do sprzadania jak ktoś by chciał cały osprzęt torowy (owiewki, lap timer GPS, stojaki, koce grzewcze, decat akrapovic, krótki rolgaz, odwrócone biegi, osłona dźwigni hamulca i tak dalej + nowa opona slick Bridgestone BATTLAX RACING V02 200/655/17 - wszystko to + 3 tys dodatkowo). Kolor czerwony jak na ostatnim zdjęciu.
24.09 2022 zrobiony przeglą techniczny.
Drobne zarysowania - końcówka kierownicy, klamka akcesoryjna - oryginały też mam, crash pady silnika i ramy, lusterko i osłona katalizatora.
Wszystko widoczne na zdjęciach. NIE MA INNYCH USZKODZEŃ CZY ZADRAPAŃ. Owiewki, rama (jest w karbonowej osłonie) lakier wszystko oryginalne. Zarysowanie powstało od uślizgu na rondzie przy bardzo małej prędkości.
crash pad silnika - 1100 zł crash pad ramy - 280 zł dźwignie hamulca - 460 zł końcówka kierownicy - 200 zł osłona katalizatora - malowanie 1 elementu 500 zł lusterko - 630 zł
suma 3170 zł i mamy ptraktycznie nowy, ledwo dotarty super motocyk.
Na pewno kupiłbym oba crash pady, idealnie się sprawdziły chroniąc owiewki, silnik, ramę i inne części.
Lokalizacja 5 km od Białegostoku. Nie jestm handlarzem i zapraszam do kontaktu zainteresowane osoby. Więcej zdjęć konkretnych miejsc, części itp - proszę o kontakt. Białystok, Podlaskie, Centrum