Na trasach grudniowych odcinków specjalnych zobaczymy zarówno lokalne, jak i międzynarodowe gwiazdy.
Listę zgłoszeń otwiera mistrzowska załoga LOTOS Rally Team, Kajetan Kajetanowicz i Jarek Baran. Polacy w tym sezonie wywalczyli tytuł najlepszej załogi Europy już po raz trzeci z rzędu, na stałe zapisując się na kartach rajdowej historii. Niespodzianką jest fakt, że Kajetanowicz na starcie Rajdu Barbórka zasiądzie za kierownicą Forda Fiesta WRC.
Rajdowi kibice zobaczą także aktualnych mistrzów Polski. Filip Nivette i Kamil Heller przypieczętowali tytuł podczas organizowanego przez Automobilklub Polski Rajdu Nadwiślańskiego. Na Barbórce będą walczyli o zwycięstwo w Skodzie Fabia R5.
Barbórka nie byłaby Barbórką bez Tomasza Kuchara. Wrocławski kierowca jest już legendą grudniowej imprezy i nie zabraknie go także tym razem. Razem z Magdą Lukas pojadą Citroenem C4 RX i bez wątpienia będą jedną z najmocniej wspieranych przez kibiców załóg.
Do Warszawy przyjedzie także trzykrotny mistrz Polski, Bryan Bouffier. Polscy kibice wciąż pamiętają doskonale jego zaciętą rywalizację o tytuły z czasów, gdy w cyklu RSMP walczył jeszcze Kajetan Kajetanowicz. Francuz poprowadzi Forda Fiestę ze stajni Stec Rally Team.
Na specjalne zaproszenie Automobilklubu Polski w Rajdzie Barbórka wystartuje Gilles Panizzi. Francuski kierowca to była gwiazda cyklu WRC. Panizzi uznawany jest za jednego z największych specjalistów od nawierzchni asfaltowych w historii światowych rajdów. Kibice zobaczą go w Mitsubishi LancerEvo 6 w oryginalnym malowaniu z mistrzostw świata.
Warto wspomnieć także o kierowcach, którzy na stałe nie rywalizują w krajowym czempionacie, ale nie zapominają o magii Rajdu Barbórka. Polscy kibice będą mieli zatem okazję podziwiać dawno nie widzianych Wojciecha Chuchałę (Ford Fiesta R5++), Macieja Oleksowicza (Subaru Impreza GT) czy Jakuba Brzezińskiego (Ford Fiesta).
W tym roku nie przewidziano organizacji oddzielnego rajdu dla samochodów historycznych ale oczywiście pojawią się one na odcinkach specjalnych Rajdu Barbórka. W klasach L1, L2 i L3 zobaczymy ponad 20 niesamowitych samochodów. Dla fanów sportów motorowych będzie to niepowtarzalna okazja, by z bliska przyjrzeć się takim maszynom, jak Audi Quattro A2, Lancia Delta, czy rodzimym produkcjom – Fiatom 125p oraz Polonezom FSO. Auta historyczne będą klasyfikowane w klasyfikacji generalnej rajdu ale również w oddzielnej, przewidzianej dla nich klasyfikacji. Zwycięzcy otrzymają puchary za wygraną w klasyfikacji samochodów historycznych Rajdu Barbórka oraz Kryterium Karowa.