Renault Master E-Tech. Znamy ceny elektrycznego Mastera

3 miesiące, 1 tydzień temu - 31 lipca 2024, Motofakty
Renault Master E-Tech. Znamy ceny elektrycznego Mastera
Nowe Renault Master E-Tech 100% electric 140 KM long range jest oferowane w Polsce w cenie katalogowej netto 237 000 zł i 238 200 zł (w zależności od długości nadwozia). Dzięki zasięgowi nawet do 460 km WLTP Nowy Master E-Tech 100% electric staje się nowym liderem na rynku furgonów elektrycznych w Europie.

Renault Master E-Tech. Znamy ceny elektrycznego Mastera
Nowe Renault Master E-Tech 100% electric 140 KM long range jest oferowane w Polsce w cenie katalogowej netto 237 000 zł i 238 200 zł (w zależności od długości nadwozia). Dzięki zasięgowi nawet do 460 km WLTP Nowy Master E-Tech 100% electric staje się nowym liderem na rynku furgonów elektrycznych w Europie.

Nowy Master E-Tech 100 electric ustanawia nowe standardy w segmencie elektrycznych furgonów w Europie. Samochód w wersji E-Tech 100% electric jest dostępny – w zależności od kraju – z dwoma pojemnościami baterii trakcyjnych: 40 kWh (z zasięgiem do jazdy miejskiej) oraz 87 kWh (na dłuższe trasy). W Polsce Nowe Renault Master E-Tech 100% electric 140 KM dostępne będzie w wersji long range 87 kWh 22 kW AC / 130 kW DC, z rekordowym zasięgiem nawet 460 km1.

Oferta w Polsce obejmuje wersje w dwóch typach nadwozia: L2H2 – w cenie katalogowej 237 000 zł netto oraz L3H2 – w cenie 238 200 zł netto. Samochód może być objęty dopłatami nawet do 70 tys. zł w ramach programu „Mój Elektryk”.

Nowy Master posiada jeszcze lepsze kluczowe parametry i cechuje się niskim współczynnikiem oporu powietrza oraz jeszcze lepszą zwrotnością. Jego wnętrze jest jeszcze bardziej ergonomiczne, schowki mają do 135 litrów oraz ulepszona została funkcją mobilnego biura. Nowe Renault Master E-Tech 100% electric odznacza się wyjątkowo dużą ładownością, wynoszącą 1625 kg (DMC 4250 kg) z prawem jazdy B, jak również rekordowym zasięgiem do 460 km oraz możliwością holowania przyczepy o masie do 2,5 t. Zależnie od potrzeby za pomocą wszechstronnego haka holowniczego mieszanego z czterema otworami możemy holować profesjonalny sprzęt, a lekka aluminiowa galeryjka dachowa z tylną drabinką umożliwiającą dostęp i pomostem zapewniającym bezpieczny załadunek pozwala na przewiezienie do 160 kg więcej.

To wszystko przy niewysokim zużyciu energii, które w wersji z akumulatorem o pojemności 87 kWh sięga jedynie 24,5 kWh/100 km w cyklu WLTP, dzięki innowacyjnemu systemowi regulacji temperatury.

Podobnie do wersji spalinowych Nowy Master jest furgonem następnej generacji o wzorcowych w tym segmencie parametrach użytkowych, dostępnym w bogato wyposażonej już
w standardzie wersji extra. Wybrane elementy wyposażenia standardowego wersji extra:

  • system multimedialny openR link 10" z bezprzewodową replikacją smartfona;
  • światła mijania oraz do jazdy dziennej LED;
  • klimatyzacja sterowana manualnie;
  • czujniki parkowania tylne;
  • system automatycznego hamowania awaryjnego;
  • system utrzymania pasa ruchu;
  • regulator prędkości z ogranicznikiem;
  • fotel kierowcy z podłokietnikiem i regulacją odcinka lędźwiowego;
  • kanapa 2-miejscowa typu "mobilne biuro" ze schowkiem.

Wersje spalinowe z mechaniczną skrzynią biegów są już dostępne do zamówienia w Polsce.

Support Ukraine