Podczas oględzin należy również zwrócić szczególną uwagę na stan karoserii, ponieważ Clio zawsze cieszyło się popularnością wśród młodych kierowców, którzy mogą mieć nieco inne podejście do precyzji parkowania niż doświadczeni użytkownicy.
Renault Clio IV nie jest tak popularne jak Fabia czy Polo, ale ma sporą zaletę – ciekawa stylistyka i ogromny wybór na rynku wtórnym. Sporo wersji do wyboru, dla wybrednych nawet 200-konna, do tego praktyczna odmiana Grandtour – jest w czym przebierać. Jakość wykonania nie jest najwyższa, podobnie jak niezawodność – jak to we „francuzach” szwankuje elektronika. Mimo to, jako materiał na praktyczne i zwinne auto miejskie, Renault Clio jest godną polecenia propozycją.
Na jednym z popularnych portali z ogłoszeniami aut używanych jest ponad 750 ogłoszeń. To daje ogromny wybór oraz spore pole manewru jeśli chodzi o negocjacje ceny. Przykładowo model z 2019 roku z przebiegiem 95 000 kilometrów z silnikiem 0.9 TCe o mocy 75 KM kosztuje 48 800 złotych. Za nieco starszy model z 2017 w odmianie Grandtour z silnikiem 1.5 dCi o mocy 90 KM i przebiegiem 130 000 kilometrów trzeba zapłacić około 40 000 złotych.
Używane Renault Clio IV zalety:
Używane Renault Clio IV wady:
Podobne wiadomości