Renault Master pierwszej generacji zadebiutowało w 1980 r. Od tego czasu do klientów trafiły ponad trzy miliony egzemplarzy dostawczaka produkowanego we Francji. Tym samym na europejskim rynku samochód jest liderem wśród dostawczych modeli.
Powodzenie pojazdu to m.in. zasługa bogatej gamy nadwoziowej. Samochód, który właśnie trafia do sprzedaży w Polsce, ma być dostępny docelowo w ponad 40 fabrycznych odmianach, a do tego dojdą liczne modyfikacje.
Nowe Renault Master – mnogość specyfikacji
Samochód dostępny będzie z ładownością zwiększoną nawet do 2,4 tony i przestrzenią ładunkową o pojemności od 10,8 do 22 m3. Dostępne będą zarówno wersje przednio-, jak i tylnonapędowe.
Początkowo nowy Master będzie oferowany z dieslem 2.0 dCi o mocy: 105, 130, 150 lub 170 KM. W każdej wersji z jednostką współpracuje manualna skrzynia biegów. Auto dostępne w pierwszej fazie występuje ze specyfikacją Extra.
Nowe Renault Master – wyposażenie standardowe wersji Extra:
Ceny tak wyposażonego Renault Mastera ze 105-konnym dieslem i manualną skrzynią biegów startują od 133 400 zł netto. Samochody można już zamawiać, a pierwsze dostawy do klientów przewidziano we wrześniu. Z kolei w ostatnim kwartale 2024 r. mają pojawić się odmiany z automatyczną skrzynią biegów.
To jeszcze nie koniec wersji silnikowych. Jeszcze latem rozpocznie się przyjmowanie zamówień na w pełni elektrycznego Mastera E-Tech. Na pokładzie auta znajduje się akumulator o pojemności 87 kWh, a maksymalny zasięg to 460 km. Korzystając z punktu ładowania o mocy 130 kW, po około 30 min uzupełniony prąd wystarczy na pokonanie 229 km.
Nowe Renault Master – ceny wersji Extra
Podobne wiadomości