W ramach kontynuacji elektryfikacji parku maszynowego zawodnicy przesiedli się na Audi e-tron GT lub Audi RS e-tron GT.
Audi współpracuje z klubem FC Bayern od dawna. Flota aut, którymi poruszają się piłkarze od września 2002 r., staje się coraz bardziej elektryczna. 29 lipca 2021 r. w Audi Driving Experience Center w Neuburgu nad Dunajem przekazano 15 nowych elektrycznych samochodów Audi e-tron GT quattro lub Audi RS e-tron GT (przeczytaj test), którymi jeździć będą zarówno piłkarze, w tym Robert Lewandowski, jak i działacze klubu.
Podczas tego wydarzenia 10 graczy mogło sprawdzić swoje nowe samochody na torze testowym. Wśród nich byli członkowie reprezentacji Niemiec - Leroy Sané, Leon Goretzka i Serge Gnabry - oraz rekordzista Bundesligi Robert Lewandowski, który pobił rekord Gerda Muellera – 41 goli w jednym sezonie. Jazdy na torze odbywały się pod okiem mistrzów Formuły E - Lucasa di Grassi i René Rasta.
"To niesamowite, jak płynnie Audi RS e-tron GT pokonuje zakręty" - tak Leroy Sané skomentował auto, którym poruszał się po torze.
Elektryczne, czterodrzwiowe Audi e-tron GT quattro dysponuje mocą 476 KM i 630 lub 640 Nm (w trybie boostingu) i przyspiesza do 100 km/h w 4,1 sek. Jeszcze mocniejsze jest RS e-tron GT. 598 KM i 830 Nm lub nawet 646 KM w trybie boostinu pozwala mu osiągnąć pierwszą "setkę" w zaledwie 2,5 sekundy. Przy tym słabsza, co nie znaczy słaba, wersja GT quattro dysponuje zasięgiem, dochodzącym do 487 km (mierzonym w cyklu WLTP) oraz szybkim ładowaniem prądem stałym o mocy 270 kW, dzięki czemu zaledwie pięciominutowe ładowanie ma zapewnić mu 100 km zasięgu.